Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger hjelp. Har ikke vært på date på lenge. Er en tinder date. Og han har invitert meg på middag på en restaurant. Ett relativt fint sted. Så jeg tenker kjole. Eller er det å prøve for hardt?

Anonymkode: 282f1...660

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs jo hvem du er, er du kjoledame så kjør på, men pen topp og bukse kan være fint nok.

Anonymkode: 244a2...996

Skrevet

Lykke til!  Gå med noe du føler deg fin og komfortabel med.  

Jeg tenker at en første date handler om å bli kjent og vise hvem du er.  Du bør også kle deg etter anledningen, men hvis du hater å gå med kjole så gå heller med pen bukse og topp.  

Anonymkode: a0f9c...791

Skrevet

På vår/sommer føler jeg meg mest vel i kjoler og har "ett større utvalg" jeg føler meg vel i. Mens, på denne årstiden har jeg bare kjoler som hadde blitt for pyntet på en første date. Så ergo føler jeg meg mer vel i pen bukse og topp nå. 

Men - de fleste menn gutter jeg kjenner liker veldig godt at damer går i kjole, så har du en kjole du føler deg vel i, mener jeg at det fort viser deg frem mer feminint en bukse/topp (her er det selvfølgelig forskjellige meninger) 

Uansett antrekk - kos deg masse på date. Vær i godt humør- beste tilbehøret til ett hvert antrekk er å smile :) 

Anonymkode: 3459c...e27

Skrevet

Kle deg fint uten å overdrive. Jeg regner med at han har sett bilder av deg så du trenger ikke vise deg fram. Bare være blid og litt reservert.

Anonymkode: a5015...4b2

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg trenger hjelp. Har ikke vært på date på lenge. Er en tinder date. Og han har invitert meg på middag på en restaurant. Ett relativt fint sted. Så jeg tenker kjole. Eller er det å prøve for hardt?

Anonymkode: 282f1...660

Kjole er ikke å prøve for hardt uansett, det finnes jo kjoler for alt fra hverdagsbruk til stivpyntet og her har han invitert deg på middag på et relativt fint sted. Da er det helt innafor å pynte seg litt. Lykke til med daten.

Anonymkode: f0bc3...c3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...