Gå til innhold

Str S i bikiniunderdel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (På 3.3.2025 den 14.51):

Str 34 er XS

Men bikinier må nesten prøves, det er et av de plaggene som må sitte 100%

Anonymkode: ae4b1...1ba

Ja, burde prøvd. Men, må bestille på nett siden det er lite bikinier i butikker nå. Den underdelen jeg har lyst på er bare inne i 38 ser jeg. Det blir for stort når jeg bruker S vanligvis? 

Anonymkode: 9d6c1...9cb

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja, burde prøvd. Men, må bestille på nett siden det er lite bikinier i butikker nå. Den underdelen jeg har lyst på er bare inne i 38 ser jeg. Det blir for stort når jeg bruker S vanligvis? 

Nei, ikke nødvendigvis. I verste fall kan du kanskje sy den inn litt? Det er ikke uvanlig at truser fint kan være en størrelse større enn man ville brukt i bukser. Bare husk at badetøy har det med å utvide seg bitte litt, så hvis den er en tanke løs når du prøver den på deg, kan den bli veldig løs når du bader 😅

Anonymkode: 1cd0c...8fe

Annonse

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Nei, ikke nødvendigvis. I verste fall kan du kanskje sy den inn litt? Det er ikke uvanlig at truser fint kan være en størrelse større enn man ville brukt i bukser. Bare husk at badetøy har det med å utvide seg bitte litt, så hvis den er en tanke løs når du prøver den på deg, kan den bli veldig løs når du bader 😅

Anonymkode: 1cd0c...8fe

Hmmm, ja det er det. Må nok ha 36. Jeg ville ha en i samme merke som overdelen. Jeg får lete videre. Takk ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...