Gå til innhold

Igjen er skattebetalernes penger gått til å spre antiamerikansk propaganda

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.vg.no/rampelys/i/Rz2E62/slik-blir-oscar-festen-disse-er-nominert

Venstresiden skremmer ofte med at velferdsstaten trues om ikke skattene økes. Det er velkjent. Faktum er at vi har utrolig mye annet enn velferd vi kan kutte. Kulturstøtte er en fin plass å starte.

Dette er bare et eksempel på hvordan venstreradikale forvalter skattepengene våre. Trenger vi egentlig å blande politikk inn i alt? Dette er velkjent innen popbransjen, med mennesker som formidler sitt radikale budskap. Nå har norsk film også kommet med sitt bidrag. For meg er det en trussel mot demokratiet at norsk kulturstøtte brukes til å formidle radikal politikk. 

Anonymkode: ecd5a...124

Skrevet

Hvordan er det en trussel mot demokratiet at noen sier sin mening? For meg er det en styrke for demokratiet 

Anonymkode: 05245...12e

Skrevet

Det er trussel mot demokratiet at folk er frie til å si sin mening? Det var da et svært spesielt standpunkt. 

Anonymkode: 9fce1...79a

Skrevet

Hvorfor er denne norskprodusert egentlig?

Anonymkode: 2b12e...345

Skrevet

The Brutalist? Var det ikke den som ikke fikk støtte fra Norsk filminstitutt?

Anonymkode: 6517e...067

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

https://www.vg.no/rampelys/i/Rz2E62/slik-blir-oscar-festen-disse-er-nominert

Venstresiden skremmer ofte med at velferdsstaten trues om ikke skattene økes. Det er velkjent. Faktum er at vi har utrolig mye annet enn velferd vi kan kutte. Kulturstøtte er en fin plass å starte.

Dette er bare et eksempel på hvordan venstreradikale forvalter skattepengene våre. Trenger vi egentlig å blande politikk inn i alt? Dette er velkjent innen popbransjen, med mennesker som formidler sitt radikale budskap. Nå har norsk film også kommet med sitt bidrag. For meg er det en trussel mot demokratiet at norsk kulturstøtte brukes til å formidle radikal politikk. 

Anonymkode: ecd5a...124

Du er en trussel for demokratiet. Rykk hodet ut av ormehullet

Anonymkode: 89010...02c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...