Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i en situasjon nå der jeg må være sterk, sterkere enn noen gang. Jeg føler meg svakere enn noen gang. Hvordan få styrke og ro i kropp og sinn ? 

Anonymkode: 63cd0...e14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legge deg i rimelig tid er en start 😊 Gode rutiner.

Anonymkode: 49a8f...025

Skrevet

Enig med den over. Gode rutiner på søvn og mat er viktig. Spis selv om du ikke er sulten og få hjelp med søvn om det blir nødvendig. Og så er det bra hvis du har noen å snakke med, hjelpetelefon er bra til det om du ikke har noen rundt deg. 

Styrkeklem til deg!

Anonymkode: 1f757...2e2

Skrevet

Spis regelmessig. Det fort å miste matlyst når en er stresset, men uten mat og drikke… legg inn faste måltider og spis noe selv om det ikke frister. 

Gode søvnrutiner. Forsøk så langt du kan å sove normalt, hvis dette er umulig kan du i en periode bruke hjelpemidler som melatonin, innsovningstabletter osv. 

Legg inn mentale pauser, enten å strikke, gå en tur, meditere. I de pausene må du skyve vekk alle tanker om hva som kan skje og hva du må gjøre. 

Logg av. Ikke følg nyheter, debatter og all elendighet i verden. 

Vær snill med deg selv. Har du en dårlig dag er det lov å sitte i dusjen og gråte. 

Snakk med noen, et trygt sted å sortere tankene dine. 

Lett, fysisk aktivitet. Du skal ikke stille i VM, men bruk lystbetont trening til å røre på kroppen. 

Anonymkode: b5fdf...4e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...