Gå til innhold

Er du redd for krig i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Tror kanskje du bør vurdere å delta i en tråd om solsikkeolje? 🌻

Anonymkode: 21fbe...174

Så du mener atomvåpen er løsningen? 

Anonymkode: d00c6...bf1

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Så du mener atomvåpen er løsningen? 

Du vet den måten du holder på her i tråden, hvor du maser og terger?

Den effekten der, ser jeg for meg at Europa har på Putin all den tid de bare vil «snakke om det».

Dette lille forumet her er en mikrovariant av verden. Det er de samme mekanismene som gjelder på mikronivå som også gjelder på makronivå.

Vil du forebygge krig og få en fredeligere verden? Start med deg selv.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg er ikke redd for krig, men jeg er redd norske myndigheter vil bruke denne redselen blandt folk som brekk stang for å haste-melde Norge inn i EU. 

Anonymkode: 1cc39...a41

Det er min frykt også. NÅ når den Europeiske Unionen ligner mer og mer på en Sosialistisk Union som samles mot den onde høyresiden, vil nok Ap også være innafor. Påskuddet blir veldig grønt, klima og forsvar hånd i hånd, grønne utfordringer er globale, og VELDIG alvorlige så klart. 🎵Jo flere vi er sammen, er sammen, er sammen osv.🎵

Anonymkode: 1e61d...7bd

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hadde du noe å bidra med, eller skulle du bare henge meg ut fordi jeg ikke har de eksakte ordene for å stoppe krigen?

Makan, det blir altså for dumt. 

Altså, her er det du som roter det til for deg selv.

Anonymkode: ce0fe...1f6

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Dette gir jo ingen mening, hva i alle dager har Trump med denne saken å gjøre? 

Hve er det han har respekt for, hvis det ikke var Trump du mente?

Anonymkode: ce0fe...1f6

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Du vet den måten du holder på her i tråden, hvor du maser og terger?

Den effekten der, ser jeg for meg at Europa har på Putin all den tid de bare vil «snakke om det».

Dette lille forumet her er en mikrovariant av verden. Det er de samme mekanismene som gjelder på mikronivå som også gjelder på makronivå.

Vil du forebygge krig og få en fredeligere verden? Start med deg selv.

Jeg er jo den som hevder man må snakke sammen, ikke skyte på hverandre, og så er det jeg som må starte med meg selv? Ta de som mener atombomber er svaret i stedet, du. 

Skrevet

Ja, jeg er redd for krig. Det er en reell fare som alle politikerne i Europa nå tar inn over seg når de bestemmer seg for å ruste opp. Det betyr at trusselen er reell. Jeg tror ikke det skjer noe i veldig nær fremtid, men alt kan egentlig skje når vi har så ustabile og stormannsgale ledere som Putin og Trump. Det jeg er aller mest redd for er sønnen min som nå er ungdom. Sjansen er stor for at han blir involvert som soldat, og den tanken skremmer meg mer enn noe annet.

Anonymkode: 3a36d...a47

Skrevet

Nei 😂 Gidder ikke å kaste bort livet på å være redd for alle mulige scenarioer før det eventuelt skjer 😊

Anonymkode: f1c16...c3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...