Anonym bruker Skrevet 2. mars #1 Skrevet 2. mars Altså styrker inn i Norge? Bomber, soldater mm Anonymkode: f8a9e...802
TinaK 1990 Skrevet 2. mars #2 Skrevet 2. mars Jeg er ikke det, men hvis jeg er sammen med søstera mi og svogeren min blir jeg «preget» for det er jo alt de prater om …😩😩
Anonym bruker Skrevet 2. mars #4 Skrevet 2. mars Nei. Hvem skulle det vært som gikk til krig nå i så fall? Anonymkode: af2db...f7c
Anonym bruker Skrevet 2. mars #6 Skrevet 2. mars Egentlig ikke redd for det, men med fire unge voksne sønner tenker jeg litt på det innimellom. De vil jo måtte stå midt i galskapen om det skulle bli krig. Anonymkode: fd8fa...2c4
Anonym bruker Skrevet 2. mars #8 Skrevet 2. mars Ikke redd for det, for tror ikke det blir full skala krig slik som i Ukraina nå, men at set blir «krig» på andre måter, det blir det… Er redd for hvilke konsekvenser det vil gi for Norge på sikt, og hvordan landet vil være videre for mine barn. Anonymkode: 5e0d0...fad
Anonym bruker Skrevet 2. mars #9 Skrevet 2. mars Det fine med å være kvinne er at krig ikke er noe en trenger å frykte ☺️ Et problem for menn skapt av menn selv... Anonymkode: 31d4a...df5
Anonym bruker Skrevet 2. mars #10 Skrevet 2. mars Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det fine med å være kvinne er at krig ikke er noe en trenger å frykte ☺️ Et problem for menn skapt av menn selv... Anonymkode: 31d4a...df5 Du tuller nå vel? Anonymkode: ce0fe...1f6
Anonym bruker Skrevet 2. mars #11 Skrevet 2. mars Nei, ikke nå. Men hvis Russland bare skal «få» Ukraina og de fortsetter og ture frem så… Anonymkode: 1dee7...ae4
Anonym bruker Skrevet 2. mars #12 Skrevet 2. mars Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Det fine med å være kvinne er at krig ikke er noe en trenger å frykte ☺️ Et problem for menn skapt av menn selv... Anonymkode: 31d4a...df5 Den eneste som kommer unna med å si noe sånt til meg, er mannen min, og da må han følge opp med at dette skal han ta seg av! Er du han? Anonymkode: 21fbe...174
Anonym bruker Skrevet 2. mars #13 Skrevet 2. mars Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Det fine med å være kvinne er at krig ikke er noe en trenger å frykte ☺️ Et problem for menn skapt av menn selv... Anonymkode: 31d4a...df5 Nei for voldtekt og sexslaver er bare noe som skjer i Syria? Anonymkode: 49149...2b1
Anonym bruker Skrevet 2. mars #14 Skrevet 2. mars Anonym bruker skrev (1 time siden): Det fine med å være kvinne er at krig ikke er noe en trenger å frykte ☺️ Et problem for menn skapt av menn selv... Anonymkode: 31d4a...df5 1. Det finnes mange kvinnelige soldater 2. Det er våre barn som eventuelt må kjempe, både døtre og sønner 3. Krig fører med seg ofre av begge kjønn, i tillegg til barn Så om du ikke frykter krig er du både dum, ignorant og uten empati. Hi, jeg frykter ikke fullskala krig i Norge, men at verden går mot en forferdelig tid er jeg dessverre ikke i tvil om. Alt for mye har blitt lagt på USA når det gjelder fred i Europa og det skulle bare en gal mann til å rive ned den tryggheten. Anonymkode: 82789...1b5
Anonym bruker Skrevet 2. mars #15 Skrevet 2. mars Ja, etter å ha sett 21-nyhetene på tv2 i kveld er jeg det. Anonymkode: d00c6...bf1
Anonym bruker Skrevet 2. mars #16 Skrevet 2. mars Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ja, etter å ha sett 21-nyhetene på tv2 i kveld er jeg det. Anonymkode: d00c6...bf1 Hva sa de der? Anonymkode: ce0fe...1f6
Anonym bruker Skrevet 2. mars #17 Skrevet 2. mars Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hva sa de der? Anonymkode: ce0fe...1f6 At Europa må stå sammen og ruste opp militært mot Russland. Ikke snakke sammen slik siviliserte mennesker gjør, men ruste opp til krig. Anonymkode: d00c6...bf1
Anonym bruker Skrevet 2. mars #18 Skrevet 2. mars Anonym bruker skrev (4 minutter siden): At Europa må stå sammen og ruste opp militært mot Russland. Ikke snakke sammen slik siviliserte mennesker gjør, men ruste opp til krig. Anonymkode: d00c6...bf1 Europeiske statsledere har vel ikke gjort annet enn å snakke sammen i tre år nå. Det fungerte åpenbart ikke. Anonymkode: 3d9c1...45d
Anonym bruker Skrevet 2. mars #19 Skrevet 2. mars Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Europeiske statsledere har vel ikke gjort annet enn å snakke sammen i tre år nå. Det fungerte åpenbart ikke. Anonymkode: 3d9c1...45d Nei, snakke med Russland. Anonymkode: d00c6...bf1
Anonym bruker Skrevet 2. mars #20 Skrevet 2. mars Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Nei, snakke med Russland. Anonymkode: d00c6...bf1 Ja det hjelper sikkert. Bare spørre Putin pent om han gidder å slutte å angripe Ukraina. Anonymkode: 3d9c1...45d
Anonym bruker Skrevet 2. mars #21 Skrevet 2. mars Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ja det hjelper sikkert. Bare spørre Putin pent om han gidder å slutte å angripe Ukraina. Anonymkode: 3d9c1...45d Nei da så. Ikke snakke sammen da. Anonymkode: d00c6...bf1
Anonym bruker Skrevet 2. mars #22 Skrevet 2. mars Nei. Jeg orker ikke bekymre meg før / hvis det blir nødvendig. Anonymkode: 8f10a...058
Anonym bruker Skrevet 2. mars #23 Skrevet 2. mars Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Nei da så. Ikke snakke sammen da. Anonymkode: d00c6...bf1 Man kan ikke snakke sammen når den ene parten nekter. Har du løsning på hvordan man skal få Putin i tale er jeg sikker på at FN og NATO vil høre fra deg. Anonymkode: 82789...1b5
Anonym bruker Skrevet 2. mars #24 Skrevet 2. mars Ja og nei. Jeg tror ikke det blir full skala krig her slik det er i Ukraina, men det kan hende våre barn, ektfeller, oss selv og foreldre må ut i krig. Det er jeg kjemperedd for Anonymkode: 74a64...84a
Anonym bruker Skrevet 2. mars #25 Skrevet 2. mars Jeg frykter ikke en konvensjonell krig med bomber og granater. Den vil være over på sekunder. Vi er alt for opptatte av interiør og kosedyr til at vi vil ødelegge alt med sprengstoff. Vi gir opp uten kamp. Jeg er mer redd den krigen vi er inne i nå. Putin kan kutte strømmen til hvilket som helst land, da står vi der da, med hele livet i mobiltelefonene våre, som vi ikke kan lade. Anonymkode: 1e61d...7bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå