Anonym bruker Skrevet 2. mars #1 Skrevet 2. mars Jeg bor i lavlandet på Østlandet, og lurer litt på om noen har kjennskap til hvor lenge det er snø og løyper for langrenn i området? Vurderer å leie en hytte en helg i mars, men et sted der man er «garantert» snø.. noen tanker? Forslag? Kan kjøre 2-3 timer fra Jessheim. Anonymkode: 3dbd7...ec0
Anonym bruker Skrevet 2. mars #3 Skrevet 2. mars Anonym bruker skrev (57 minutter siden): Sjusjøen. Anonymkode: b7d0f...8ec Takk for tips! Anonymkode: 3dbd7...ec0
Anonym bruker Skrevet 2. mars #4 Skrevet 2. mars I år er det lite snø overalt... Men søsteren min var på Sjonken før helga, og der var det fint å gå på ski enda ihvertfall. Det er jo kjent for å være et snøhøl. Anonymkode: c73e8...8c4
Anonym bruker Skrevet 3. mars #5 Skrevet 3. mars Anonym bruker skrev (20 timer siden): I år er det lite snø overalt... Men søsteren min var på Sjonken før helga, og der var det fint å gå på ski enda ihvertfall. Det er jo kjent for å være et snøhøl. Anonymkode: c73e8...8c4 Takk for tips! Anonymkode: 3dbd7...ec0
Anonym bruker Skrevet 3. mars #6 Skrevet 3. mars Øyerfjellet, fagerhøi, gaustadtoppen, imingfjell, Hafjell Anonymkode: a1777...2ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå