Anonym bruker Skrevet 2. mars #1 Skrevet 2. mars Blir det ikke veldig rart etterhvert? Dere får ikke vite noe om livet hans, blir ikke involvert i livet hans. Bare møtes for sex? Hvordan kan det fungere i lengden? Hvordan klarer folk å ha sex uten noen følelser hvis man samtidig treffes ofte? Anonymkode: 3db12...118
Anonym bruker Skrevet 2. mars #2 Skrevet 2. mars Jeg har bare hatt kompiser som sexpartnere, så har jo kjent dem. Trenger ikke ha følelser for å ha sex, holder å være kåt og at personen er digg. Jeg er ikke ute etter å være en del av noens liv utover vennskap og sex når det er det jeg er ute etter. Ønsker jeg kjæreste, må jeg være ærlig med meg selv. For da oppstår følelser fort. Har en kompis jeg hadde sex med som unge voksne, vi var enige om å si ifra dersom én av oss fikk følelser, for ingen av oss var interessert i et forhold. Etter ett års tid begynte jeg å tenke mer på ham enn ønskelig, jeg sa ifra og vi avsluttet sexen, men beholdt vennskapet. Er fortsatt gode venner 20 år senere. Anonymkode: 457bb...d27
Anonym bruker Skrevet 2. mars #3 Skrevet 2. mars Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har bare hatt kompiser som sexpartnere, så har jo kjent dem. Trenger ikke ha følelser for å ha sex, holder å være kåt og at personen er digg. Jeg er ikke ute etter å være en del av noens liv utover vennskap og sex når det er det jeg er ute etter. Ønsker jeg kjæreste, må jeg være ærlig med meg selv. For da oppstår følelser fort. Har en kompis jeg hadde sex med som unge voksne, vi var enige om å si ifra dersom én av oss fikk følelser, for ingen av oss var interessert i et forhold. Etter ett års tid begynte jeg å tenke mer på ham enn ønskelig, jeg sa ifra og vi avsluttet sexen, men beholdt vennskapet. Er fortsatt gode venner 20 år senere. Anonymkode: 457bb...d27 Det er jo noe annet. Dere har et vennskap.. Dere kjenner hverandre. Jeg syns egentlig det er rart å treffe noen så ofte for sex og ikke ha noe annet med personen å gjøre. Aner ingenting om han. Vet ikke hva han gjør eller hvem han er med ellers. Er det meg som overtenker? Anonymkode: 3db12...118
Anonym bruker Skrevet 2. mars #4 Skrevet 2. mars Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Det er jo noe annet. Dere har et vennskap.. Dere kjenner hverandre. Jeg syns egentlig det er rart å treffe noen så ofte for sex og ikke ha noe annet med personen å gjøre. Aner ingenting om han. Vet ikke hva han gjør eller hvem han er med ellers. Er det meg som overtenker? Anonymkode: 3db12...118 Og han jeg treffer ønsker virkelig kjæreste, bare ikke meg. Vil kun ha sex med meg. Anonymkode: 3db12...118
Anonym bruker Skrevet 2. mars #5 Skrevet 2. mars Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Og han jeg treffer ønsker virkelig kjæreste, bare ikke meg. Vil kun ha sex med meg. Anonymkode: 3db12...118 Er det du som alle vil ha sex med, men ikke ha som kjæreste som er i farten igjen. Anonymkode: eff12...ed4
Anonym bruker Skrevet 2. mars #6 Skrevet 2. mars Anonym bruker skrev (2 timer siden): Og han jeg treffer ønsker virkelig kjæreste, bare ikke meg. Vil kun ha sex med meg. Anonymkode: 3db12...118 Hva vil du da? Anonymkode: bd0a7...f2f
Anonym bruker Skrevet 2. mars #7 Skrevet 2. mars Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Hva vil du da? Anonymkode: bd0a7...f2f Jeg trenger ikke ha kjæreste. Det som er vondt er at de driter I meg. De bryr seg ikke! Det er tydeligvis vanskelig å få gode følelser for meg. Og det er sårende. De sier så masse fint om mitt utseende, virker som de liker meg godt. Men det må være løgn. Jeg tror nå at jeg bare er et hull for de. Hvis man virkelig liker noen, da får man vell gode følelser for personen ? Anonymkode: 3db12...118
Anonym bruker Skrevet 2. mars #8 Skrevet 2. mars Du gikk inn i dette som kun-sex-partner. Ditt problem at du ikke kan skille. Anonymkode: d9037...a1e
Anonym bruker Skrevet 2. mars #9 Skrevet 2. mars Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Jeg trenger ikke ha kjæreste. Det som er vondt er at de driter I meg. De bryr seg ikke! Det er tydeligvis vanskelig å få gode følelser for meg. Og det er sårende. De sier så masse fint om mitt utseende, virker som de liker meg godt. Men det må være løgn. Jeg tror nå at jeg bare er et hull for de. Hvis man virkelig liker noen, da får man vell gode følelser for personen ? Anonymkode: 3db12...118 Du må bestemme deg for hva DU vil. Du skriver innlegg om dette flere ganger i uken og det virker ikke som noen av sexpartnere dine gir deg noen glede utenfor sengen? Om man har et vellykket knullevenn forhold så skal man være fornøyd og tilfreds, noe det ikke virker som du er. Jeg får ikke helt tak i hva du egentlig vil, du sier at du ikke vil ha kjærest, men blir lei deg over at sexpartnerne dine ikke vil ha forhold til deg. Hva med å pause denne liggingen en stund? Anonymkode: bd0a7...f2f
Anonym bruker Skrevet 2. mars #10 Skrevet 2. mars Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Du må bestemme deg for hva DU vil. Du skriver innlegg om dette flere ganger i uken og det virker ikke som noen av sexpartnere dine gir deg noen glede utenfor sengen? Om man har et vellykket knullevenn forhold så skal man være fornøyd og tilfreds, noe det ikke virker som du er. Jeg får ikke helt tak i hva du egentlig vil, du sier at du ikke vil ha kjærest, men blir lei deg over at sexpartnerne dine ikke vil ha forhold til deg. Hva med å pause denne liggingen en stund? Anonymkode: bd0a7...f2f Jeg er sikkert bare avhengig av oppmerksomhet og bli begjært! Mangler sikkert noe grunnleggende i livet/oppveksten. Hi Anonymkode: 3db12...118
Anonym bruker Skrevet 2. mars #11 Skrevet 2. mars Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg er sikkert bare avhengig av oppmerksomhet og bli begjært! Mangler sikkert noe grunnleggende i livet/oppveksten. Hi Anonymkode: 3db12...118 Og de fleste sexpartnerne mine treffer jeg kun i sengen. De vil aldri finne på noe annet. Aldri. Anonymkode: 3db12...118
Anonym bruker Skrevet 2. mars #12 Skrevet 2. mars Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Og de fleste sexpartnerne mine treffer jeg kun i sengen. De vil aldri finne på noe annet. Aldri. Anonymkode: 3db12...118 Så hvorfor ligger du med de da, du bringer det jo på deg selv. Anonymkode: eff12...ed4
Anonym bruker Skrevet 2. mars #13 Skrevet 2. mars Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Så hvorfor ligger du med de da, du bringer det jo på deg selv. Anonymkode: eff12...ed4 Jeg vet ikke helt. Liker å føle meg ønsket og begjært! Er og noen som vil bli kjæreste innimellom de jeg treffer, men da får jeg panikk. Hi Anonymkode: 3db12...118
Anonym bruker Skrevet 2. mars #14 Skrevet 2. mars Anonym bruker skrev (1 time siden): Og de fleste sexpartnerne mine treffer jeg kun i sengen. De vil aldri finne på noe annet. Aldri. Anonymkode: 3db12...118 Men du er jo umulig å gjøre til lags... Vil de bare ha deg som pulevenn blir du såret fordi de ikke vil noe mer. Vil de noe mer får du panikk og vil ikke være sammen med dem mer. Anonymkode: 0ae46...6b9
Anonym bruker Skrevet 2. mars #15 Skrevet 2. mars Anonym bruker skrev (3 timer siden): Og de fleste sexpartnerne mine treffer jeg kun i sengen. De vil aldri finne på noe annet. Aldri. Anonymkode: 3db12...118 ⬆️⬇️ Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg vet ikke helt. Liker å føle meg ønsket og begjært! Er og noen som vil bli kjæreste innimellom de jeg treffer, men da får jeg panikk. Hi Anonymkode: 3db12...118 Anonymkode: bd0a7...f2f
Anonym bruker Skrevet 2. mars #16 Skrevet 2. mars Anonym bruker skrev (1 time siden): Men du er jo umulig å gjøre til lags... Vil de bare ha deg som pulevenn blir du såret fordi de ikke vil noe mer. Vil de noe mer får du panikk og vil ikke være sammen med dem mer. Anonymkode: 0ae46...6b9 Det er ikke de samme menneskene vi snakker om. Jeg blir kun "intressert" i de som oppfører seg dårlig. Hi Anonymkode: 3db12...118
Anonym bruker Skrevet 2. mars #17 Skrevet 2. mars Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Det er ikke de samme menneskene vi snakker om. Jeg blir kun "intressert" i de som oppfører seg dårlig. Hi Anonymkode: 3db12...118 Du har fått hundrevis av råd, men følger ingen av dem. Så da får du fortsette denne selvskadingen din, ingen andre enn du kan gjøre noe med dette. Anonymkode: bd0a7...f2f
Anonym bruker Skrevet 2. mars #18 Skrevet 2. mars Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Du har fått hundrevis av råd, men følger ingen av dem. Så da får du fortsette denne selvskadingen din, ingen andre enn du kan gjøre noe med dette. Anonymkode: bd0a7...f2f Hadde jeg bare hatt venner. Et besøk, en melding, en tlf. DET hadde betydd ALT. Jeg er så ekstremt ensom og deprimert. Anonymkode: 3db12...118
Anonym bruker Skrevet 2. mars #19 Skrevet 2. mars Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hadde jeg bare hatt venner. Et besøk, en melding, en tlf. DET hadde betydd ALT. Jeg er så ekstremt ensom og deprimert. Anonymkode: 3db12...118 Da er jo første bud å kutte ut de her mannfolka som ikke gir deg noe som helst, annet enn kvaler i bøtter og spann. Anonymkode: eff12...ed4
Anonym bruker Skrevet 3. mars #20 Skrevet 3. mars Anonym bruker skrev (10 timer siden): Da er jo første bud å kutte ut de her mannfolka som ikke gir deg noe som helst, annet enn kvaler i bøtter og spann. Anonymkode: eff12...ed4 Sant det! Anonymkode: 3db12...118
Anonym bruker Skrevet 4. mars #21 Skrevet 4. mars Anonym bruker skrev (På 2.3.2025 den 22.50): Hadde jeg bare hatt venner. Et besøk, en melding, en tlf. DET hadde betydd ALT. Jeg er så ekstremt ensom og deprimert. Anonymkode: 3db12...118 Se der ja. Du vet jo hva "problemet" er. Det er ikke at mannfolka ikke vil noe mer med deg en å ha sex, problemet er at du søker bekreftelse gjennom sex fordi du er ensom. Dette er noe skikkelig DRITT! Jeg beklager at du har det slik,HI. Desverre så er dette noe kun du kan fikse. Du må jobbe med å heve selvfølelsen din på egenhånd uten påvirkning av ytre faktorer. Det er en drittjobb som er lang og hard. Jeg vet- for jeg jobber meg gjennom dette selv nå. Og det er ensomt. Og trist. Og utmattende. MEN det blir bra etterhvert. ALLE sier det så det må jeg bare velge å tro. Så når jeg aller mest har lyst å bli sittende eller liggende i senga mi så MÅ jeg AKTIVT velge å gjøre noe som muligens kan få meg til å føle meg bedre. Som feks å gå en tur. Tegne. Se noe gøy på tv. Hekle. Dette tar tid og du må virkelig GÅ ALL INN for å ønske å forandre deg for at du skal klare det. Etter snart tre måneder i mørke så kjenner jeg nå små "glimmers" i hverdagen og det er såååå deilig, for det gir meg håp om at det stadig skal bli bedre. Om du tenker at det kan hjelpe deg så kan du alltids sende meg en melding. Anonymkode: cf458...96b
Anonym bruker Skrevet 4. mars #22 Skrevet 4. mars Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Se der ja. Du vet jo hva "problemet" er. Det er ikke at mannfolka ikke vil noe mer med deg en å ha sex, problemet er at du søker bekreftelse gjennom sex fordi du er ensom. Dette er noe skikkelig DRITT! Jeg beklager at du har det slik,HI. Desverre så er dette noe kun du kan fikse. Du må jobbe med å heve selvfølelsen din på egenhånd uten påvirkning av ytre faktorer. Det er en drittjobb som er lang og hard. Jeg vet- for jeg jobber meg gjennom dette selv nå. Og det er ensomt. Og trist. Og utmattende. MEN det blir bra etterhvert. ALLE sier det så det må jeg bare velge å tro. Så når jeg aller mest har lyst å bli sittende eller liggende i senga mi så MÅ jeg AKTIVT velge å gjøre noe som muligens kan få meg til å føle meg bedre. Som feks å gå en tur. Tegne. Se noe gøy på tv. Hekle. Dette tar tid og du må virkelig GÅ ALL INN for å ønske å forandre deg for at du skal klare det. Etter snart tre måneder i mørke så kjenner jeg nå små "glimmers" i hverdagen og det er såååå deilig, for det gir meg håp om at det stadig skal bli bedre. Om du tenker at det kan hjelpe deg så kan du alltids sende meg en melding. Anonymkode: cf458...96b Hun kan ikke sende deg en melding når du skriver som anonym. Anonymkode: eff12...ed4
Anonym bruker Skrevet 4. mars #23 Skrevet 4. mars Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Se der ja. Du vet jo hva "problemet" er. Det er ikke at mannfolka ikke vil noe mer med deg en å ha sex, problemet er at du søker bekreftelse gjennom sex fordi du er ensom. Dette er noe skikkelig DRITT! Jeg beklager at du har det slik,HI. Desverre så er dette noe kun du kan fikse. Du må jobbe med å heve selvfølelsen din på egenhånd uten påvirkning av ytre faktorer. Det er en drittjobb som er lang og hard. Jeg vet- for jeg jobber meg gjennom dette selv nå. Og det er ensomt. Og trist. Og utmattende. MEN det blir bra etterhvert. ALLE sier det så det må jeg bare velge å tro. Så når jeg aller mest har lyst å bli sittende eller liggende i senga mi så MÅ jeg AKTIVT velge å gjøre noe som muligens kan få meg til å føle meg bedre. Som feks å gå en tur. Tegne. Se noe gøy på tv. Hekle. Dette tar tid og du må virkelig GÅ ALL INN for å ønske å forandre deg for at du skal klare det. Etter snart tre måneder i mørke så kjenner jeg nå små "glimmers" i hverdagen og det er såååå deilig, for det gir meg håp om at det stadig skal bli bedre. Om du tenker at det kan hjelpe deg så kan du alltids sende meg en melding. Anonymkode: cf458...96b Åååå JAAAA! Der har du det! Tusen takk for svar. Det er helt sant. Skulle gjerne sendt deg en melding ❤️❤️ Anonymkode: 3db12...118
*Nøtta* Skrevet 4. mars #24 Skrevet 4. mars Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Åååå JAAAA! Der har du det! Tusen takk for svar. Det er helt sant. Skulle gjerne sendt deg en melding ❤️❤️ Anonymkode: 3db12...118 Jeg ser nå at jeg postet som anonym over her. Det var jo litt dumt, men her er jeg iallefall.
Anonym bruker Skrevet 4. mars #25 Skrevet 4. mars *Nøtta* skrev (15 minutter siden): Jeg ser nå at jeg postet som anonym over her. Det var jo litt dumt, men her er jeg iallefall. Sender deg pm - etterhvert ❤️ Anonymkode: 3db12...118
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå