Anonym bruker Skrevet 2. mars #1 Del Skrevet 2. mars Vi har et veldig dårlig forhold nå med lite tilknytning. Vi lever egentlig parallelle liv. Jeg vil gjerne ha kortene på bordet og finne en løsning. Han mener at vi bare må begynne å gjøre bra ting uten å snakke om det. En middelvei ville jeg stemt for. Problemet er at han plasserer det meste av feil hos meg - eller hos andre. Han ser ikke sin egen rolle i ting. Og det er så sykt provoserende for ikke å snakke om uattraktivt. Og det er en grunn til at «handle ikke prate» er en veldig dårlig løsning.. Jeg er så drittlei, rett og slett. Og jeg vet ikke om dette er noe å redde, men jeg orker ikke alt som følger med et brudd.. Anonymkode: f4c8a...5e1 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452919-mannen-mener-at-vi-ikke-kan-redde-forholdet-ved-%C3%A5-prate-vi-m%C3%A5-gj%C3%B8re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. mars #2 Del Skrevet 2. mars Anonym bruker skrev (5 timer siden): Vi har et veldig dårlig forhold nå med lite tilknytning. Vi lever egentlig parallelle liv. Jeg vil gjerne ha kortene på bordet og finne en løsning. Han mener at vi bare må begynne å gjøre bra ting uten å snakke om det. En middelvei ville jeg stemt for. Problemet er at han plasserer det meste av feil hos meg - eller hos andre. Han ser ikke sin egen rolle i ting. Og det er så sykt provoserende for ikke å snakke om uattraktivt. Og det er en grunn til at «handle ikke prate» er en veldig dårlig løsning.. Jeg er så drittlei, rett og slett. Og jeg vet ikke om dette er noe å redde, men jeg orker ikke alt som følger med et brudd.. Anonymkode: f4c8a...5e1 Han er det ikke håp for. Snakker av erfaring. Han er ikke villig til å gjøre noe eller se på seg selv, du er problemet og han mener nok du skal gjøre det han vil for å fikse det. Hvis dere ikke først kan snakke, hvordan skal dere vite hva dere skal gjøre? Og når han ikke ser sin rolle, gjør han det aldri. Det ER mye styr medbrudd, men veldig veldig verdt det. Anonymkode: 3835d...d7b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452919-mannen-mener-at-vi-ikke-kan-redde-forholdet-ved-%C3%A5-prate-vi-m%C3%A5-gj%C3%B8re/#findComment-150189853 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. mars #3 Del Skrevet 2. mars Det forholdet der er det ikke håp for. Han forsøker å manipulere deg til å ikke ta opp de faktiske utfordringene og problemene dere har i forholdet, han vil ikke høre om det, han vil ikke endre noe, og derfor manipulerer han deg til å føle deg mindre som ønsker å "bare snakke". Denne mannen er en manipulator du med god samvittighet skal slutte å kaste bort tid på. Anonymkode: 4796b...d1e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452919-mannen-mener-at-vi-ikke-kan-redde-forholdet-ved-%C3%A5-prate-vi-m%C3%A5-gj%C3%B8re/#findComment-150189859 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå