Gå til innhold

Skulle treffe en mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men han dukket aldri opp. Sto å frøs i 30 min.  

Anonymkode: 019de...289

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er kjip. Kjente en mann som skulle på date med en vakker kvinne han hadde chattet med i ukesvis. Hun hadde da postet bilde av sin søster på profilen sin. 
Vel, de møttes på en fin restaurant, mannen 190 høy, kjekk mann. Hun var dverg. Takk han opp til lårene. 
han hadde falt for kvinnen på bildet / av søstra hun lot som hun var. Ble en kort middag og aldri mer prat etter det. 
Stakkars dame, hadde vel et håp om at han likte hennes indre. Men når man er dverg så er ikke det lett. 
Jeg er kvinne og kunne aldri fant for en dverg som nådde meg over knea. 

Anonymkode: 55592...4bb

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Den er kjip. Kjente en mann som skulle på date med en vakker kvinne han hadde chattet med i ukesvis. Hun hadde da postet bilde av sin søster på profilen sin. 
Vel, de møttes på en fin restaurant, mannen 190 høy, kjekk mann. Hun var dverg. Takk han opp til lårene. 
han hadde falt for kvinnen på bildet / av søstra hun lot som hun var. Ble en kort middag og aldri mer prat etter det. 
Stakkars dame, hadde vel et håp om at han likte hennes indre. Men når man er dverg så er ikke det lett. 

Dette var ditt bidrag? Oppgulp? Vet ikke hva som er din unnskyldning, men du fremstår både ganske begrenset og lite sjarmerende. Ingen god kombo på datingmarkedet der, altså. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Men han dukket aldri opp. Sto å frøs i 30 min.  

Da hadde du enten avtalt date med feil mann, så vær takknemlig du slapp lett unna, eller det har kommer noe akutt i veien og han kontakter deg med en forklaring i dag. 
Håper du har fått varmen igjen!

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Hva faen?

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Dverg?

Anonymkode: 6004d...4de

Skrevet
amandine skrev (2 timer siden):

Dette var ditt bidrag? Oppgulp? Vet ikke hva som er din unnskyldning, men du fremstår både ganske begrenset og lite sjarmerende. Ingen god kombo på datingmarkedet der, altså. 

Kutt ut. Hi handler om å bli lurt, det ble jo denne mannen og. Lov å dele erfaringer. 

Anonymkode: ee88d...073

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Kutt ut. Hi handler om å bli lurt, det ble jo denne mannen og. Lov å dele erfaringer. 

Innlegget til anonym 4bb var helt bak mål

Anonymkode: cfdf8...02e

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Dverg?

Enig, hun kunne like gjerne sagt Hobbit. Man sier jo ikke dverg lenger😅

Anonymkode: 9d01f...265

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Innlegget til anonym 4bb var helt bak mål

Anonymkode: cfdf8...02e

Hva var helt bak mål med det? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det var vel at hun brukte ordet «dverg» istedenfor kortvokst. 

Anonymkode: d62cc...fc9

Skrevet

Da var det feil mann, og det var like greit du fant det ut på første møte.

En mann som bare uteblir på den måten, uten forklaring, uten unnskyldning, uten å si ifra, det er ikke en mann du ønsker i livet ditt.

Bedre lykke neste gang, heldigvis er det mange menn der ute....

Anonymkode: b6f45...72d

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvis du må spør vil du heller ikke skjønne svaret. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 2.3.2025 den 4.33):

Fra ei som faktisk er kortvokst så synest jeg at dette her er langt over streken å skrive her inne på forumet!! Hvor i all verden er det du tenker er greit med å skrive slik som dette? 

Anonymkode: a930c...79a

Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Fra ei som faktisk er kortvokst så synest jeg at dette her er langt over streken å skrive her inne på forumet!! Hvor i all verden er det du tenker er greit med å skrive slik som dette? 

Enig med deg 

Skrevet
Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Ingen med normalt utviklet kognitive evner vil tenke på å uttrykke seg slik, så her kan vi trygt gå ut fra at forfatteren har større utfordringer enn folk med fysiske utfordringer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...