Gå til innhold

Jeg har ingen venner. Kan jeg gå ut alene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Hvordan gå kledd. Hvordan komme i kontakt med noen osv

Anonymkode: c2af7...a46

Vanlige klær, bukse og topp.

Sitt i baren, så kommer du i prat med andre som kjøper noe.

Anonymkode: febdb...f14

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hold deg hjemme hvis du ikke hele ditt liv har klart å skaffe deg en venn. Da er det noe galt med deg.

Anonymkode: c664a...da3

Voksne folk som er slemme med vilje er bunnslam.

Anonymkode: f275b...22d

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Hold deg hjemme hvis du ikke hele ditt liv har klart å skaffe deg en venn. Da er det noe galt med deg.

Jeg har nettopp blitt utstøtt av en menighet. Du aner ikke hvordan det er! Jævla dritt menneke, er det du er !

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kunnskapsløshet og mobbing er kvalmende

Anonymkode: 5a916...350

Selvfølgelig kan du gå ut! Jeg er ikke så glad i å gå ut på by’n og synes det er vanskelig å få kontakt med andre på den måten. Det er andre måter som for meg er lettere. Jeg har to hobbyer som har gitt meg kontakt med nye mennesker.

Jeg håper du får noen gode tips til hvordan du kommer i kontakt med andre på by-tur. Ønsker deg i hvert fall lykke til!!!

Anonymkode: 3e9af...f88

Oii, ser jo tydelig hvem det er noe galt med her. Føler du deg bedre nå når du får ut sinnet ditt mot noen som er svakere enn deg? Regner med du ikke har så mange venner med slike holdinger 

Anonymkode: 83b0a...28c

Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Jeg har nettopp blitt utstøtt av en menighet. Du aner ikke hvordan det er! Jævla dritt menneke, er det du er !

Ja slike folk er noen jævla drittmennesker!! 
På en måte være glad du er støtt ut fra en menighet, nå begynner din reise med å finne tilbake til deg selv, og dine egne tanker og meninger. Din reise til å treffe nye mennesker og danne ditt eget nettverk. 
Det er ulike arrangementer rundt om som du kan melde deg på, og hvis du er tøff så kan du gå bort til et bord der det sitter noen få og spør om du kan slå deg ned, da du ikke kjenner noen og er alene. De aller aller fleste hadde sagt ja. Opplevd mange ganger at innflyttere har spurt om å få sitte på vårt bord da de er helt alene. Kule fine folk. Så kjekt å bli kjent med nye folk. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Kan ikke ta bussen?

Ikke alle som bor i by. Noen bor på steder der det er 2 timer mellom hver buss eller mer. Og hvis det går litt dårlig, så kan man sette seg i bilen og dra.

Anonymkode: ff57b...e33

Det fins taxi...

Anonymkode: 5a916...350

Nå vet vi ikke hvor hun bor. Jeg går ut i fra der jeg bor, du går ut i fra det du bor. Taxi er ikke en billig affære for mange

Anonymkode: ff57b...e33

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ja slike folk er noen jævla drittmennesker!! 
På en måte være glad du er støtt ut fra en menighet, nå begynner din reise med å finne tilbake til deg selv, og dine egne tanker og meninger. Din reise til å treffe nye mennesker og danne ditt eget nettverk. 
Det er ulike arrangementer rundt om som du kan melde deg på, og hvis du er tøff så kan du gå bort til et bord der det sitter noen få og spør om du kan slå deg ned, da du ikke kjenner noen og er alene. De aller aller fleste hadde sagt ja. Opplevd mange ganger at innflyttere har spurt om å få sitte på vårt bord da de er helt alene. Kule fine folk. Så kjekt å bli kjent med nye folk. 

Tusen takk for et så fint svar ❤️

Jeg reiste til byen, men ble bare enda mere ensom. Så gikk hjem igjen. Dette er skremmende...å være så alene 💔

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Tusen takk for et så fint svar ❤️

Jeg reiste til byen, men ble bare enda mere ensom. Så gikk hjem igjen. Dette er skremmende...å være så alene 💔

Modig av deg! Du prøver, og om det ikke gikk i kveld så går det en annen dag. Vondt å gå alene og søke etter kontakt og man ser andre vennegjenger går sammen. Men ikke gjør opp. Det er mange som føler seg ensom. Finnes det noen grupper på fb der du bor? Mener det finnes grupper for de som ønsker bli kjent med andre. 
ikke gi opp! Jobber du? Studerer? Klatrer? Eller holder du på med noe? 

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Modig av deg! Du prøver, og om det ikke gikk i kveld så går det en annen dag. Vondt å gå alene og søke etter kontakt og man ser andre vennegjenger går sammen. Men ikke gjør opp. Det er mange som føler seg ensom. Finnes det noen grupper på fb der du bor? Mener det finnes grupper for de som ønsker bli kjent med andre. 
ikke gi opp! Jobber du? Studerer? Klatrer? Eller holder du på med noe? 

Takk for støtten ❤️

Jeg jobber ja, og har barn. Prøver å få kontakt med folk. Men syns det er tøft i min alder. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Takk for støtten ❤️

Jeg jobber ja, og har barn. Prøver å få kontakt med folk. Men syns det er tøft i min alder. 

Jeg tror jeg ville meldt meg på et kurs, eller inn i en klubb. Røde Kors har ofte lokallag hvor man kan melde seg til frivillig arbeid. Der er det lett å bli kjent med folk.

Anonymkode: 7ee5f...f9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...