Anonym bruker Skrevet 1. mars #1 Skrevet 1. mars Skal på jobbintervju neste uke, og jeg aner ikke hva lønn ligger på i en slik type stilling. Jeg ønsker så klart mer enn det jeg har i min nåværende stilling (butikk), siden jeg er nyutdannet. Men hvordan går man frem dersom man blir tilbudt jobben? Anonymkode: fdc4e...159
Anonym bruker Skrevet 1. mars #2 Skrevet 1. mars Sjekk først hva tariffer for den type jobb du søker er, så du vet det før du får tilbud. Hvor stort rom det er for individuell lønn over tariff er forskjellig fra bransje til bransje. Anonymkode: 78bfe...0dc
Anonym bruker Skrevet 1. mars #3 Skrevet 1. mars Jeg kan ikke finne noe om det, så hvordan går jeg fram? Anonymkode: fdc4e...159
Anonym bruker Skrevet 1. mars #4 Skrevet 1. mars Hva er det for stilling da? Vi kan sikkert hjelpe. Anonymkode: 37a2f...88c
Anonym bruker Skrevet 1. mars #6 Skrevet 1. mars Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Er det offentlig sektor? Anonymkode: bfa21...649 Nei, privat, men de følger tariff Anonymkode: fdc4e...159
Anonym bruker Skrevet 1. mars #7 Skrevet 1. mars Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Nei, privat, men de følger tariff Anonymkode: fdc4e...159 Den musa skulle ikke være med 🙈 Anonymkode: fdc4e...159
Anonym bruker Skrevet 1. mars #9 Skrevet 1. mars Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Nei, privat, men de følger tariff Anonymkode: fdc4e...159 Hvis de følger tariff, så er det jo bare å lete frem denne? Anonymkode: 65ab9...afb
Anonym bruker Skrevet 1. mars #10 Skrevet 1. mars Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Nei, privat, men de følger tariff Anonymkode: fdc4e...159 Sjekk ut på nett hva startlønnen er. Det går nok på ansiktet også. Håper du får et hopp i lønn og at du blir fornøyd Anonymkode: bfa21...649
Anonym bruker Skrevet 1. mars #11 Skrevet 1. mars Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg kan ikke finne noe om det, så hvordan går jeg fram? Anonymkode: fdc4e...159 Hvilken tariff er det da, sikkert noen her som kan hjelpe med å finne riktig Anonymkode: 78bfe...0dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå