Gå til innhold

Samboer tisser overalt

Anbefalte innlegg

Han liker å tisse alle andre steder enn på do, og virker som han liker å finne nye steder å tisse. Han tisser gjerne i hagen vår. Det er en liten hage og han tisser hvor som helst der vi går, på blomstene, på hagepynt og han tisser ofte ut av vinduet ved senga når han ikke gidder å stå opp og gå på do i helgene. Han tisser gjerne i kjøkkenvasken hvis toalettet er opptatt, eller hvis han ser film og ikke gidder å gå fra for å gå på do. Han tisser også daglig i dusjen fordi han liker å tisse på dusjveggene. Når han er full har han tissa på veggen i gangen og i senga. Holder på å bli gal av dette. 

Anonymkode: 43831...34d

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452890-samboer-tisser-overalt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Han liker å tisse alle andre steder enn på do, og virker som han liker å finne nye steder å tisse. Han tisser gjerne i hagen vår. Det er en liten hage og han tisser hvor som helst der vi går, på blomstene, på hagepynt og han tisser ofte ut av vinduet ved senga når han ikke gidder å stå opp og gå på do i helgene. Han tisser gjerne i kjøkkenvasken hvis toalettet er opptatt, eller hvis han ser film og ikke gidder å gå fra for å gå på do. Han tisser også daglig i dusjen fordi han liker å tisse på dusjveggene. Når han er full har han tissa på veggen i gangen og i senga. Holder på å bli gal av dette. 

Fysj for en ekkel mann 🤢

Anonymkode: 38595...81b

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Er han brukbart oppdratt på andre områder?

Winterlady skrev (37 minutter siden):

Selvsagt ikke. Når man tisser over alt mangler man alt av folkeskikk og sosial kompetanse. Hi sin samboer er på kognitivt nivå med en ettåring. 

Anonymkode: 76381...23c

Winterlady skrev (4 timer siden):

Jeg vet ikke så mye om hvordan han er oppdratt, men han er ganske normal på det meste annet tror jeg, bare det at han liker å tisse rare plasser som plager meg med han.

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg vet ikke så mye om hvordan han er oppdratt, men han er ganske normal på det meste annet tror jeg, bare det at han liker å tisse rare plasser som plager meg med han.

Har han alltid vært sånn? Eller er det nytt?

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Det eneste som får meg til å stusse er dette. Hvis det er mannen din vet du vel litt mer om ham enn dette?

Anonymkode: bd515...55b

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det eneste som får meg til å stusse er dette. Hvis det er mannen din vet du vel litt mer om ham enn dette?

Anonymkode: bd515...55b

Han er ikke mannen min, vi er samboere. Vi møttes for 2 år siden og bodd sammen snart 1 år. Jeg vet selvfølgelig mye om han, men jeg vet ikke så mye om familien hans og hvordan han er oppdratt. 

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Han er ikke mannen min, vi er samboere. Vi møttes for 2 år siden og bodd sammen snart 1 år. Jeg vet selvfølgelig mye om han, men jeg vet ikke så mye om familien hans og hvordan han er oppdratt. 

Det er nokså rart. Du bor sammen med en Du ikke kjenner.

Anonymkode: c12ef...649

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...