Gå til innhold

Ønsker å gifte meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Prøvete å argumentere om at man har mer rettigheter ovenfor hverandre når man er gift..  nei da kunne man heller skrive ned på papir og orden det selv om vi ikke var gift. Så da sier det seg selv at han vil ikke gifte seg. Da gidder jeg ikke snakke mer om det, og jeg tok av ringen. Da ble han sur for han forsto ikke vitsen med det.. kjenner meg så såret og lei men er bare en stor plage nå

Anonymkode: 0006c...d8a

Å forlove seg er jo det man gjør i forkant av et bryllup. Ingen vits med forlovelse hvis man ikke har planer om å gifte seg 

Anonymkode: fa5a1...10c

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Å forlove seg er jo det man gjør i forkant av et bryllup. Ingen vits med forlovelse hvis man ikke har planer om å gifte seg 

Nei helt enig. Kjenner meg bare så tom og lei meg. Så såret.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei helt enig. Kjenner meg bare så tom og lei meg. Så såret.

Spør han hva han tenkte med forlovelsen hvis han ikke hadde tenkt å gifte seg? Å gifte seg endrer jo ingenting for han, men det betyr jo at det er enda mer dere to liksom. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Prøvete å argumentere om at man har mer rettigheter ovenfor hverandre når man er gift..  nei da kunne man heller skrive ned på papir og orden det selv om vi ikke var gift. Så da sier det seg selv at han vil ikke gifte seg. Da gidder jeg ikke snakke mer om det, og jeg tok av ringen. Da ble han sur for han forsto ikke vitsen med det.. kjenner meg så såret og lei men er bare en stor plage nå

Det er så mange idiotier der ute, her får en alt på fat og skal tvile på om han gidder. Jeg blir oppgitt. 

Du er verdt å kjempe for, kanskje han har godt av å kjenne på det, men jeg er usikker på hva som fungerer. Jeg har full forståelse for din frustrasjon. 

Anonymkode: 29437...87a

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Det er så mange idiotier der ute, her får en alt på fat og skal tvile på om han gidder. Jeg blir oppgitt. 

Du er verdt å kjempe for, kanskje han har godt av å kjenne på det, men jeg er usikker på hva som fungerer. Jeg har full forståelse for din frustrasjon. 

Takk. Ja hele helga er ødelagt. Ligger i senga og gråter nå. Føler som ett brudd og at vi går 2 steg tilbake i forholdet. Nei vet ikke hvor lenge jeg orker dette. Er lei av å ha det vondt hele tiden. Hvis han ikke kan se en fremtid med meg og gifte seg, så er hele forholdet vårt en vits i mine øyner. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Takk. Ja hele helga er ødelagt. Ligger i senga og gråter nå. Føler som ett brudd og at vi går 2 steg tilbake i forholdet. Nei vet ikke hvor lenge jeg orker dette. Er lei av å ha det vondt hele tiden. Hvis han ikke kan se en fremtid med meg og gifte seg, så er hele forholdet vårt en vits i mine øyner. 

❤️

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

❤️

Du tar ikke feil. Stå på ditt! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er det lenge siden du luftet tanken for han? La det modnes litt, så kan han la det synke inn. Ekteskapet er viktig for deg, og da bør det være viktig for han også. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Er det lenge siden du luftet tanken for han? La det modnes litt, så kan han la det synke inn. Ekteskapet er viktig for deg, og da bør det være viktig for han også. 

Han er slik person at han glemmer fort ut ting og hvis me ikke har en avtale eller snakker om det, så trur han at alt er iorden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...