Anonym bruker Skrevet 28. februar #1 Skrevet 28. februar Vet dette er fjernt, men det plager meg likevel. Har kommet ut av et langt forhold med en som ikke behandlet meg pent. Nå etter en stund har jeg truffet en ny, veldig snill mann. Han heter det samme som exen, og av en eller annen grunn så trigger/plager det meg. Det burde jo ikke ha noe å si, det er jo bare et navn.. men, det navnet har jeg jo knyttet til det dårlige forholdet og en ikke snill mann fra før. Hvordan kvitter jeg med disse tulletankene? Jeg greier liksom ikke si eller tenke navnet, da får jeg dårlige assosiasjoner. Anonymkode: f7567...e4c
Anonym bruker Skrevet 28. februar #2 Skrevet 28. februar Anonym bruker skrev (1 time siden): Vet dette er fjernt, men det plager meg likevel. Har kommet ut av et langt forhold med en som ikke behandlet meg pent. Nå etter en stund har jeg truffet en ny, veldig snill mann. Han heter det samme som exen, og av en eller annen grunn så trigger/plager det meg. Det burde jo ikke ha noe å si, det er jo bare et navn.. men, det navnet har jeg jo knyttet til det dårlige forholdet og en ikke snill mann fra før. Hvordan kvitter jeg med disse tulletankene? Jeg greier liksom ikke si eller tenke navnet, da får jeg dårlige assosiasjoner. Anonymkode: f7567...e4c Ta tiden til hjelp. Han nye er sikkert en idiot han og uansett Anonymkode: 96aa9...b47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå