Anonym bruker Skrevet 28. februar #1 Skrevet 28. februar Hvordan/når/hvor ofte kommuniserer dere foreldre om hvordan barna har det osv når dere ikke lenger bor sammen? Og hva deler dere? Ingenting om alt er bra? Daglig status? Snaper? Vi er nye her og jeg aner ikke helt hvor vi skal legge oss. Han informerer ikke noe, jeg sender sikkert for mye siden jeg hadde ønsket å få info selv. Anonymkode: 1d37f...640
Anonym bruker Skrevet 28. februar #2 Skrevet 28. februar Snakkes ikke bare for å snakkes om barnets ve og vel, men snakker jo rundt barnet når vi prates om avtaler, endring i samvær o.l. Vi har lav terskel for å spørre hverandre hvis noe faller på den andres helg og begge er veldig fleksible. Nå er sønnen vår 11 år da, då han styrer en del med avtaler selv. Da er det vår jobb og dobbeltsjekke at det stemmer og/eller passer. Pappaen her har aldri vært med på samtaler, verken i bhg eller skole. Så da har jeg oppdatert han PP hvordan det går. Men han har aldri etterspurt informasjon. Han har heller aldri hatt mer enn annenhver helg, så har ikke følt behov for å følge med, jeg har jo full kontroll (hans ord). Begge sender litt bilder når vi er på tur eller ferie, eller om noe spesielt skjer (som tannfelling, en milepæl o.l.) Jeg har et mye større behov for informasjon enn pappaen, men har lært meg med årene at da må jeg spørre. Så er det å finne balansen mellom å bry seg og å mase 😉 Ved sykdom maser jeg. Da ringer jeg annenhver time og spør hvordan det går 😂 Anonymkode: 5d87b...b7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå