Gå til innhold

Hva er det beste bruktkuppet du har gjort?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøpte et gammelt skrivebord på loppemarked. I den ene skuffen lå det solbriller som hadde høy verdi. Husker ikke hvilket merke, men hadde budrunde, og de ble solgt for 2500. I tillegg var det en gammel pipe der jeg solgte for 700. Jeg betalte 150.

Anonymkode: 421e4...143

Har vel ikke gjort noe stor bruktkupp, men renoverte hele huset, og mannen min fikk alt av vinduer, hustak, bordkledning, gulv, dører og alt fra monter til innkjøpspris gjennom jobben sin. Pluss han er tømrer og gjorde all jobben selv. Dette har vi spart mange hundretusen på. 

Anonymkode: 8aff9...84a

Annonse

Bunaden min. Jeg hadde vokst ut av bunaden jeg fikk til konfirmasjonen og sto mellom å sy den om eller kjøpe ny. Så kom jeg over en annonse fra ei i nabolaget. Hun skulle selge bunaden hun hadde arvet etter en slektning. Hun ønsket ikke å bruke den selv og ville bare at den skulle komme til noen som ville bruke den. Så jeg fikk bunad, skjorte, sølv og sølvbelte for 16 000,-. Nypris ville vært mer enn det dobbelte. I tillegg hadde jeg jo sølv fra før så jeg solgte mye av det jeg fikk med og det dro jo prisen på bunaden enda lenger ned. Min gamle bunad gikk i arv. 

Kjøpte et kjempefint stuebord i eik, for 50 kr for mange år siden. Mannen pusset og beiset det ,så de ble kjempefint. Først syntes jeg det var helt greit,  men nå etter 10 år,  synes jeg det er kjempefint.  

Anonymkode: 4977a...a8a

Annonse

14 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg personlig liker ikke brukte ting, ikke min stil. Spesielt ikke senger, sofa der andre har ligget å svettet. Ei heller klær. 

Anonymkode: 8aff9...84a

Enig med deg der, eneste jeg kjøper av brukt er vintage Levis bukser

Anonymkode: f56c9...3a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...