Gå til innhold

Indre smerte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger våken i natten og bare gråter. Jeg står på og kjemper så hardt jeg kan hver eneste dag. Jeg savner å være den lille jenta som krøp opp i fanget til bestemor og følte meg beskyttet fra hele verden. 
Nå sitter jeg her med motgang på motgang, og jeg reiser meg og kjemper videre. Når ting er litt bedre så faller det igjen. Man skal håndtere både dyp sorg etter dødsfall, utfordringer med tenåringer, en forelder som er syk og demens. Man får alle de vanskelige livskrisene på en gang. Livet mitt handler mest om å overleve dag for dag. Jeg er sterk og tapper, likevel sliten og tom. 
Jeg vet ikke lengre hvem jeg er, hva jeg liker og hva jeg vil. Alt går bare på å komme seg gjennom. Livsgleden er borte. 
Jeg går meg en tur i skogen og setter meg ned inntil et tre og lar tårene bare fosse. Så tørker jeg tårene og går hjem og vasker hus, og lager mat og tar vare på familien min. Jeg føler meg så alene i den indre smerten. 

Anonymkode: d9961...689

Skrevet

Kjære fine du.

Du må snakke med noen og få hjelp til å komme deg gjennom alt du står i. Finnes det sorggrupper der du bor? 

Sender deg en god klem i natten ❤️ 

Anonymkode: 8e3c0...fdb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...