Anonym bruker Skrevet 27. februar #1 Skrevet 27. februar Må jeg ta av buksa, eller tar de røntgen med den på? Noen som har gjort dette. Anonymkode: 1e872...23f
sørlandsmor Skrevet 27. februar #2 Skrevet 27. februar Tok nylig stående bilde av hoften. Da var jeg fult påkledd.
Anonym bruker Skrevet 27. februar #3 Skrevet 27. februar Jeans må av. Joggebukser og lignende uten noe metall kan være på. Anonymkode: ec254...77f
HvittHus Skrevet 27. februar #4 Skrevet 27. februar Måtte ta av buksa da jeg tok røntgen sist. Hadde bukse uten metall, men det hjalp ikke. Hvis du synes det er ubehagelig uten bukse kan du kanskje ta på skjørt og dra det opp til lårene. Det burde være ok.
Anonym bruker Skrevet 28. februar #5 Skrevet 28. februar Hmm, kanskje litt forskjellig praksis rundt forbi ser det ut som. Hi Anonymkode: 1e872...23f
Anonym bruker Skrevet 28. februar #6 Skrevet 28. februar Jeg tar på treningstights når jeg skal ta røntgen. Anonymkode: 74bed...d17
Anonym bruker Skrevet 28. februar #7 Skrevet 28. februar Tok stående røntgen på hofta en gang. Husker ikke om jeg var med eller uten bukse. Men tror jeg var uten. Dette pga knapper i buske osv. tok 1 min Anonymkode: ef70c...959
Anonym bruker Skrevet 28. februar #8 Skrevet 28. februar Måtte av med buksa ja. Men skjønner ikke problemet? Du kan jo bare ha på en shorts/bokser under? Anonymkode: 5c0e8...91b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå