Anonym bruker Skrevet 27. februar #1 Skrevet 27. februar Foruten å ha over pasta, hva kan jeg bruke denne til? Anonymkode: 36fd7...2f5
Himmel og hav Skrevet 27. februar #2 Skrevet 27. februar Jeg bruker en liten ts på brødskive el. under annet pålegg. Det er også godt som et alternativ til tomatsaus i pizzasnurrer. Rømme med litt pesto i er godt til fisk og kylling og sikkert andre ting.
prekæs Skrevet 27. februar #3 Skrevet 27. februar (endret) Rører inn i spagetti, med litt (mye) reven parmesan oppe på. Ganske godt med stekt laks i biter på toppen (selv om noen mener parmesan og fisk ikke hører sammen.) Endret 27. februar av prekæs
Anonym bruker Skrevet 27. februar #4 Skrevet 27. februar Min favoritt på ostesmørbrød. Pesto, tomat og ost! Anonymkode: f6861...013
Anonym bruker Skrevet 27. februar #5 Skrevet 27. februar Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Min favoritt på ostesmørbrød. Pesto, tomat og ost! Anonymkode: f6861...013 Og som dressing til pasta og Kyllingsalat. Anonymkode: f6861...013
Anonym bruker Skrevet 27. februar #6 Skrevet 27. februar prekæs skrev (59 minutter siden): Rører inn i spagetti Tror kanskje at ha over pasta er samme kategori som røre inn i spaghetti Jeg pleier ha det på ostesmørbrød, pizza, bruschetta. Anonymkode: 7bb3b...e8b
Anonym bruker Skrevet 28. februar #8 Skrevet 28. februar Bruker det på hvit pizza Anonymkode: 966d9...628
prekæs Skrevet 28. februar #9 Skrevet 28. februar Anonym bruker skrev (6 timer siden): Tror kanskje at ha over pasta er samme kategori som røre inn i spaghetti Jeg pleier ha det på ostesmørbrød, pizza, bruschetta. Anonymkode: 7bb3b...e8b Et typisk tilfelle av å svare på overskriften. Beklager
Anonym bruker Skrevet 28. februar #10 Skrevet 28. februar En miks av grønn og rød pesto, sammen med litt tomatsaus, gir en helt fantastisk pizzasaus! Anonymkode: bc781...3c2
Anonym bruker Skrevet 28. februar #11 Skrevet 28. februar På rundstykker med ost 🤩 Anonymkode: 39803...74f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå