Gå til innhold

For noe tull av TV2

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Poenget er at deltakerne fikk beskjed om at klær og sko kunne bli ødelagt. 

Anonymkode: c7d71...3fa

Les hvor mange ganger du har gjentatt deg selv gjennom tråden nå! De som ikke har forstått det nå kommer ikke til å forstå det.

Anonymkode: 7c417...a7a

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Les hvor mange ganger du har gjentatt deg selv gjennom tråden nå! De som ikke har forstått det nå kommer ikke til å forstå det.

Anonymkode: 7c417...a7a

Hi har ikke forstått, så jeg tenker jeg fortsetter til hun skjønner det. Som dagens gode gjerning. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Hi har ikke forstått, så jeg tenker jeg fortsetter til hun skjønner det. Som dagens gode gjerning. 

Du forstår jo heller ikke! 

Hvorfor skal man lage et program som har som hensikt å ødelegge kun for moro?

Anonymkode: cef7b...d4e

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Du forstår jo heller ikke! 

Hvorfor skal man lage et program som har som hensikt å ødelegge kun for moro?

Det er ikke hensikten med programmet. Det er en ørliten del som nok er gjort for å vise hvor uforberedt de er. Hadde de kledd seg som de ble rådet til hadde ingen hatt noe å klage på. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Det er ikke hensikten med programmet. Det er en ørliten del som nok er gjort for å vise hvor uforberedt de er. Hadde de kledd seg som de ble rådet til hadde ingen hatt noe å klage på. 

Klær/sko ble ædelagt for de som kledde seg mer "proper" også

Skrevet

Hvorfor skal HI tas uansett tråd her?

Anonymkode: 1e896...b4d

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det hadde ikke blitt et diskusjonsforum om alle var enige med hi vei, det hadde blitt usigelig kjedelig.

Noen mener det er tv2 sin feil som bare dem kle seg pent, noen mener det er deltagerne sikkert feil som valgte å se bort fra advarselen om at ting kunne bli ødelagt og bare valgte pene klær, mens hi ikke er opptatt av hvem sin feil det var, bare at klær og sko ble ødelagt 

Det er hva en diskusjon inneholder, forskjellige meninger....

Anonymkode: 2aa11...9fa

Skrevet
8 minutes ago, Anonym bruker said:

Det hadde ikke blitt et diskusjonsforum om alle var enige med hi vei, det hadde blitt usigelig kjedelig.

Noen mener det er tv2 sin feil som bare dem kle seg pent, noen mener det er deltagerne sikkert feil som valgte å se bort fra advarselen om at ting kunne bli ødelagt og bare valgte pene klær, mens hi ikke er opptatt av hvem sin feil det var, bare at klær og sko ble ødelagt 

Det er hva en diskusjon inneholder, forskjellige meninger....

Det er helt greit, men folk virker å kun skal være i mot HI uansett, ser jo hvordan enkelte svarer HI som i tråden her bland annet

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Det er helt greit, men folk virker å kun skal være i mot HI uansett, ser jo hvordan enkelte svarer HI som i tråden her bland annet

Det er ikke slik. Man ytrer sin mening, er man imot hi sine synspunkter, er det ikke fordi det er hi sine synspunkter.  Det er fordi man er uenig i synspunktene. Det burde ikke være vanskelig å forstå. 

Jeg går aldri inn i en tråd og tenker at jeg skal gjøre alt jeg kan for å slakte hi, bare for å gjøre det. Jeg argumenterer mot hi hvis jeg er uenig i synspunktene. Er jeg enig kan jeg argumentere for hi. 

Anonymkode: 9e001...6cf

Skrevet

1. De viste hvor de skulle

2. De fikk beskjed om å ikke ta på seg noe De var redd for da det kunne bli ødelagt.

Anonymkode: 7922b...76f

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvem tar hi? Man diskuterer et tema og jeg er uenig med henne, jeg har ingen hensikt å gå på person. 

Skrevet

2. De fikk beskjed om å ikke ta på seg noe De var redd for da det kunne bli ødelagt.

De fikk beskjed om å kle seg pent 

Så sto det i kontakten at de ikke skulle ta med seg verdisaker eller ting de var redd for, for ting kan bli ødelagt. 

Tror ikke folk flest da tenker at jeg får ta på meg noen stygge gamle sko i tilfelle vi skal gjøre noe skoene mine kan bli ødelagt av FØR vi får militætklærne.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det er bare tull.

Anonymkode: 33f0b...a18

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

De fikk beskjed om å kle seg pent 

"Deltakerne fikk beskjed om at de gjerne kunne ha på seg noe fint de trives i, men de ble advart mot å brukefavorittplagget eller dyre klær og sko med stor affeksjonsverdi. Det ble også tydelig presisert at det var en risiko for at ting kunne bli ødelagt"

Det er ikke det samme som å få beskjed om å pynte seg/kle seg pent.

Anonymkode: 36d8c...395

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Så et konsept som gikk ut på at deltakerene skulle kjøpe mest mulig klær og deretter ødelegge dem og den som klarte mest på en bestemt tid vant. Hadde vært bra underholding også da eller?

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Så et konsept som gikk ut på at deltakerene skulle kjøpe mest mulig klær og deretter ødelegge dem og den som klarte mest på en bestemt tid vant. Hadde vært bra underholding også da eller?

Det er fasinerende at du vrir dette til å  skulle handle om forbrukermentalitet og miljø, noe ingen av deltagerene har nevnt med et ord selv.....

Skrevet
Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

"Deltakerne fikk beskjed om at de gjerne kunne ha på seg noe fint de trives i, men de ble advart mot å brukefavorittplagget eller dyre klær og sko med stor affeksjonsverdi. Det ble også tydelig presisert at det var en risiko for at ting kunne bli ødelagt"

image.png.763c7ce8850bf903cef4bdcb79811080.png

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det er fasinerende at du vrir dette til å  skulle handle om forbrukermentalitet og miljø, noe ingen av deltagerene har nevnt med et ord selv.....

Jeg bryr meg da ikke noe om deltagerene ?

For meg har det handlet om at det er forkastelig at bruk-og-kast mentalitet er underholdene hele tiden

Skrevet

Du vrir det

De fikk beskjed om å kle seg pent.

Dette andre sto selvfølgelig i kontrakten, men de fikk beskjed om å "Kle seg pent"

De visste de skulle på tv, men også hva slags program. Så ingen pyntet seg i pene kjoler, men så pene ut i dongeri, en pen topp og pene sko.

Skrevet

Hva er det du leser? Hvem har skrevet at noen skal kjøpe mye klær og ødelegge dem? Siter gjerne, for jeg har ikke sette noe slikt her. 

Skrevet

Du vrir det

De fikk beskjed om å kle seg pent.

Dette andre sto selvfølgelig i kontrakten, men de fikk beskjed om å "Kle seg pent"

De visste de skulle på tv, men også hva slags program. Så ingen pyntet seg i pene kjoler, men så pene ut i dongeri, en pen topp og pene sko.

De kunne ha på seg noe fint de trivdes i, men ble advart om at det kunne bli ødelagt.

Er det et kollektivt svikt i leseforståelsen her inne?

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

De kunne ha på seg noe fint de trivdes i, men ble advart om at det kunne bli ødelagt.

Er det et kollektivt svikt i leseforståelsen her inne?

Ja og du er den som svikter mest der

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

HI her, dere henger dere opp i  det som ikke er relevant, virker som dere kun er opptatt av at det er en blogger eller hvem hun er (jeg måtte google henne, og så da at hun kalte seg fotballfrue for mange år siden og det husker jeg)

Poenget mitt er at jeg synes det er forkastelig at TV2 gjør ødleggelser kun for moro og bruk og kast til underholdning. Hadde det ikke være bedre med motsatt? At for eksempel at deltakerne fikk utdelt kun ett sett med uniformsklær som dem måtte ta vare på og bruke igjennom hele sesogen?

Tror svaret mitt ble værende, glemte å trykke send. 

Tullete at de ikke får skifte, skjønner det skal lages tv, men altså. Når det er sagt, er så sykt imponert over at hun nesten løp opp det hinderet i de skoene. Hva i all verden. Det skal jo ikke være fysisk mulig 😅

Anonymkode: c255b...bd5

Skrevet
15 minutes ago, Anonym bruker said:

Tror svaret mitt ble værende, glemte å trykke send. 

Tullete at de ikke får skifte, skjønner det skal lages tv, men altså. Når det er sagt, er så sykt imponert over at hun nesten løp opp det hinderet i de skoene. Hva i all verden. Det skal jo ikke være fysisk mulig 😅

Anonymkode: c255b...bd5

Helt enig😅 Er sykt imponerende å klare den løypa i de skoa og tunge jeans.
Skoa er for øvrig veldig fine, noen som vet hvilket merke de er?

Skrevet
3 hours ago, Anonym bruker said:

De kledde seg jo i helt vanlige klær? Var jo dress og cocktail kjoler de stilte opp i. De forventet vel ikke at de skulle bruke disse klærne i selve konkurransen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...