Gå til innhold

For noe tull av TV2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var vitsen med at de skulle ødelegge tingene sine for så at TV2 skulle erstatte dem?

Det tilfører ikke programmet noen ting, fører bare til et dyrere TV2 og for ikke å snakke om at det er et hån mot miljøet! Nytt lavmål av TV2!

https://www.dagbladet.no/kjendis/det-er-dritkjipt/82729528

Anonymkode: cef7b...d4e

Skrevet

De fikk klar beskjed om hva som kunne skje, så dette er bare enda et stund for å få spalteplass. Avdanka bloggere som gjør alt fornå skippe å gjøre en dags ærlig arbeid. Og hun overlever nok uten å få nøyaktig de samme skoene tilbake, hun kan bruke ett av det 700 andre parene hun har

Jeg klippet dette ut av artikkelen du linket til:

- Deltakerne fikk beskjed om at de gjerne kunne ha på seg noe fint de trives i, men de ble advart mot å bruke favorittplagget eller dyre klær og sko med stor affeksjonsverdi. Det ble også tydelig presisert at det var en risiko for at ting kunne bli ødelagt, sier kommunikasjonsansvarlig Siril Vatne Meling.

Anonymkode: c7d71...3fa

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

De fikk klar beskjed om hva som kunne skje, så dette er bare enda et stund for å få spalteplass. Avdanka bloggere som gjør alt fornå skippe å gjøre en dags ærlig arbeid. Og hun overlever nok uten å få nøyaktig de samme skoene tilbake, hun kan bruke ett av det 700 andre parene hun har

Jeg klippet dette ut av artikkelen du linket til:

- Deltakerne fikk beskjed om at de gjerne kunne ha på seg noe fint de trives i, men de ble advart mot å bruke favorittplagget eller dyre klær og sko med stor affeksjonsverdi. Det ble også tydelig presisert at det var en risiko for at ting kunne bli ødelagt, sier kommunikasjonsansvarlig Siril Vatne Meling.

*et stunt

Skrevet

Det at hun er blogger eller hvem hun er betyr ikke noe synes jeg hadde synes det samme om det var Kari Nordmann eller Therese Johaug, det står også at de hadde fått beskjed om at de skulle e kle seg pent, og hun er ikke alene om å søke erstatning står det. Hun spør også om hun kan ta av skiene og være uten dem.

Synes bare det er respektløst av TV2 ovenfor vanlige folk som ser på at de bare ødelegger for ingenting, synes det er totalt unødvendig og tilfører jo ingenting til programmet og for seerne 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det at hun er blogger eller hvem hun er betyr ikke noe synes jeg hadde synes det samme om det var Kari Nordmann eller Therese Johaug, det står også at de hadde fått beskjed om at de skulle e kle seg pent, og hun er ikke alene om å søke erstatning står det. Hun spør også om hun kan ta av skiene og være uten dem.

Synes bare det er respektløst av TV2 ovenfor vanlige folk som ser på at de bare ødelegger for ingenting, synes det er totalt unødvendig og tilfører jo ingenting til programmet og for seerne 

De fikk vite at klærne kunne bli ødelagt, så det er ingen grunn til å klage i ettertid. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

De fikk vite at klærne kunne bli ødelagt, så det er ingen grunn til å klage i ettertid. 

Så du synes det er helt greit å bare ødelegge for ikke noe? Hva sier det til unger som ser på?

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Så du synes det er helt greit å bare ødelegge for ikke noe? Hva sier det til unger som ser på?

Det er greit når de har fått beskjed. Om de hadde tatt på seg klær som tåler å bli vasket og ikke vært så opptatt av å se smashing ut så hadde de ikke hatt noe problem. Flere av deltakerene hadde på tights/treningsklær og joggesko - null problem.

Barn som ser på syns nok det er dritkult å se voksne folk i gjørmen og tenker nok ikke ett sekund på hva de har på seg!

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Det er greit når de har fått beskjed. Om de hadde tatt på seg klær som tåler å bli vasket og ikke vært så opptatt av å se smashing ut så hadde de ikke hatt noe problem. Flere av deltakerene hadde på tights/treningsklær og joggesko - null problem.

Barn som ser på syns nok det er dritkult å se voksne folk i gjørmen og tenker nok ikke ett sekund på hva de har på seg!

Jeg bry meg ikke så mye om hvem hun er, men de erstattet også tingene til de andre deltakerne også som fikk ødelagt.

Skjønner ikke poenget med å ødelegge kun for å ødelegge, hvorfor bidra mer til bruk-og-kast-samfunnet enn nødvendig.

Syns heller ikke det er noe særlig å vise for barn at at noen spør pent om de kan ta av sko før de skal  hoppe i gjørma og få nei

Skrevet

Jeg bry meg ikke så mye om hvem hun er, men de erstattet også tingene til de andre deltakerne også som fikk ødelagt.

Skjønner ikke poenget med å ødelegge kun for å ødelegge, hvorfor bidra mer til bruk-og-kast-samfunnet enn nødvendig.

Syns heller ikke det er noe særlig å vise for barn at at noen spør pent om de kan ta av sko før de skal  hoppe i gjørma og få nei

Men hvorfor ignorerer du helt at de hadde fått beskjed om at klær og sko kunne bli ødelagt? 

Skrevet

Storm i vannglass.

Anonymkode: 33f0b...a18

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Men hvorfor ignorerer du helt at de hadde fått beskjed om at klær og sko kunne bli ødelagt? 

Misforstår du meg med vilje? Hvorfor skal TV2 bare ødelegge noe kun for å ødelegge?

Skrevet

Misforstår du meg med vilje? Hvorfor skal TV2 bare ødelegge noe kun for å ødelegge?

Om man har på praktiske klær blir de ikke ødelagt! Herlighet, bekalger altså, men har du alltid så tungt for det? 

Skrevet

Det KAN jo hende at det var et poeng å «kaste» deltakerne ut i gjørma og at det best ble poengtert ved å la de gjøre det i sine egne klær. Jeg tror ikke poenget med det var å ødelegge for å ødelegge. Dette er kjendiser og jeg ser poenget med å dra dem rett ut av det vante livet og rett ned i gjørma. De fikk også beskjed om at noe kunne bli ødelagt. Dette er dessuten tv og det er ikke noe annet enn underholdning.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Om man har på praktiske klær blir de ikke ødelagt! Herlighet, bekalger altså, men har du alltid så tungt for det? 

Spør deg om det samme? Du klarte å lese as de fikk beskjed om å kle seg pent ikke praktisk?

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Tv2 har jo oppnådd nøyaktig det de ville ved å kaste deltakerene ned i gjørma med dyre sko. Det snakkes om etter at tvskjermen er slått av. Tv2 vant og du, HI, som ikke likte det du såg tapte denne kampen. Du bidrar nå til at flere ønsker å gå inn og se denne episoden for å finne utav " whats the fuss about".

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Spør deg om det samme? Du klarte å lese as de fikk beskjed om å kle seg pent ikke praktisk?

Jeg kan lime inn forklaringen til TV2 en gang til - bare for deg:

»- Deltakerne fikk beskjed om at de gjerne kunne ha på seg noe fint de trives i, men de ble advart mot å brukefavorittplagget eller dyre klær og sko med stor affeksjonsverdi. Det ble også tydelig presisert at det var en risiko for at ting kunne bli ødelagt, sier kommunikasjonsansvarlig Siril Vatne Meling.»

Skrevet

Skjønner jo nå på svarene til folk her hvorfor vi har så stort problem med at det kastes klær her i landet...

Skrevet

Skjønner jo nå på svarene til folk her hvorfor vi har så stort problem med at det kastes klær her i landet...

Dem var god 😂 For influensere som f.eks Caroline kaster sikkert aldri klær ellers.....Men nå blir hun tvunget av TV2 til å kaste klær stakkars , for det er jo det som er hovedfokuset til Caroline i denne saken....

Anonymkode: 33f0b...a18

Skrevet

Synes overhodet ikke synd på henne

Anonymkode: 4de85...a70

Skrevet
Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Du har helt rett. Det er nok kun de skoene Caroline Berg Eriksen kvittet seg med i 2024. 

Jeg registrerer at du helt ignorerer at de FIKK beskjed om at klærne kunne bli ødelagt. 

Skrevet

HI her, dere henger dere opp i  det som ikke er relevant, virker som dere kun er opptatt av at det er en blogger eller hvem hun er (jeg måtte google henne, og så da at hun kalte seg fotballfrue for mange år siden og det husker jeg)

Poenget mitt er at jeg synes det er forkastelig at TV2 gjør ødleggelser kun for moro og bruk og kast til underholdning. Hadde det ikke være bedre med motsatt? At for eksempel at deltakerne fikk utdelt kun ett sett med uniformsklær som dem måtte ta vare på og bruke igjennom hele sesogen?

Skrevet

Hvis deltakerne kom i høyhælte sko til innspillingen av dette så tilfører det faktisk programmet noe å la dem gjennomføre med det de står og går i. De skulle ikke til et fashion show men til en militærleir. 

Anonymkode: 71353...1cb

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

HI her, dere henger dere opp i  det som ikke er relevant, virker som dere kun er opptatt av at det er en blogger eller hvem hun er (jeg måtte google henne, og så da at hun kalte seg fotballfrue for mange år siden og det husker jeg)

Poenget mitt er at jeg synes det er forkastelig at TV2 gjør ødleggelser kun for moro og bruk og kast til underholdning. Hadde det ikke være bedre med motsatt? At for eksempel at deltakerne fikk utdelt kun ett sett med uniformsklær som dem måtte ta vare på og bruke igjennom hele sesogen?

Det eneste som er forkastelig her, må være at noen folk ikke evner å tenke. Deltakerne visste de skulle til en militærleir, de hadde fått tydelig advarsel om risikoen for at klær kunne bli ødelagt. 

Når man da velger å ikke forholde seg til dette så må man ta det på egen regning. 

Anonymkode: 1d05d...123

Skrevet

Jeg tenker TV2 gjorde dette nettopp for at det skulle bli litt forskjellige typer klær i gjørmeløypa jeg da.

De sa "kle dere pent", men la til at de ikke skulle ta med verdisaker eller ting de var redd for fordi ting "kan bli ødelagt eller borte".

De fleste vil jo da tenke at det er noe de slenger på for å unnga klager etterpå om noe skulle skje, men deltagerne har garantert sett tidligere episoder og regnet med at de skulle vise seg frem som de var før, også skulle programmet vise hvordan de ble etterpå.

Ingen regnet med at de skulle dra trillekofferter gjennom skogen eller bli kastet i gjørmeløypa i sivile klær. Nå har det skjedd en gang, og neste sesong kommer alle garantert til å møte opp med treningsklær og ryggsekk.

Det er underholdning og TV, så at noen designerboots og UGGs gikk istykker er en billig pris å betale for TV2. De lager lørdagsunderholdning, og det fikk de til.

Anonymkode: 2aa11...9fa

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Poenget er at deltakerne fikk beskjed om at klær og sko kunne bli ødelagt. Hva mer skulle tv2 gjøre? Det er voksne folk som skal delta i et militært opplegg og får vite at klærne KAN bli ødelagt. Å da møte opp i designerboots og uggs er veldig dumt. Så om noen skal kritiseres for å ødelegge klær unødvendig er det jo deltakerne som ikke rettet seg etter tv2 sine føringer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...