Gå til innhold

Teit spm.sikkert….

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde med meg en bukse og en bluse som jeg fikk låne på butikken.(Vi er ikke den største byen og jeg kjenner en av de som jobber der).

Har litt bakteriefobi og tenkte meg ikke om før jeg la klærne på senga. Føler ikke jeg kan levere de tilbake nå hvis det skulle ha kommet midd på de..(alle har det i senga)…Redd det skal være på klærne og at noen som kjøper de er allergisk🫣

Tenker jeg helt crazy nå?

Anonymkode: e5d49...136

Skrevet

Ja.

Anonymkode: 6cc84...490

Skrevet

Ja, det gjør du. Det  der hadde jeg aldri skjenket en tanke en gang.

Anonymkode: b0319...7ca

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det gjør du. Det  der hadde jeg aldri skjenket en tanke en gang.

Sikker?Jeg sliter fryktelig med angst…Vet liksom aldri hva som blir helt riktig her

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Sikker?Jeg sliter fryktelig med angst…Vet liksom aldri hva som blir helt riktig her

Ja, sikker. Tror du ikke at folk som bruker parfyme, bruker duftlys, har hund, har katt, røyker inne og alle mulig andre ting folk kan være allergiske mot tarmed seg klær hjem og leverer de tilbake?

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Ja, sikker. Tror du ikke at folk som bruker parfyme, bruker duftlys, har hund, har katt, røyker inne og alle mulig andre ting folk kan være allergiske mot tarmed seg klær hjem og leverer de tilbake?

Jo det er nå sant…Bare jeg som overtenker.Prøvde buksa i bare string også…føler meg så teit.

Skrevet

Null stress, tenk alle som går å tar på klærne i butikken da? 

Anonymkode: 95cbd...7d3

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jo det er nå sant…Bare jeg som overtenker.Prøvde buksa i bare string også…føler meg så teit.

Teit er du ikke. 😊🩷 Men nå sier vi alle her at det går superbra. 😊😊 Så stol på det. 😊 

Anonymkode: cba3c...61e

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Teit er du ikke. 😊🩷 Men nå sier vi alle her at det går superbra. 😊😊 Så stol på det. 😊 

Snille dere🥹Jeg får så fryktelig dårlig samvittighet.Skulle ikke lagt de på senga og skulle hatt vanlig truse på meg…

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg hadde med meg en bukse og en bluse som jeg fikk låne på butikken.(Vi er ikke den største byen og jeg kjenner en av de som jobber der).

Har litt bakteriefobi og tenkte meg ikke om før jeg la klærne på senga. Føler ikke jeg kan levere de tilbake nå hvis det skulle ha kommet midd på de..(alle har det i senga)…Redd det skal være på klærne og at noen som kjøper de er allergisk🫣

Ja du tenker helt crazy her det er det ikke noe å lure på en gang!

Anonymkode: 0a783...b49

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Ja :)

De fleste vasker uansett nye klær. Ikke fordi noen kan ha hatt klærne på senga, men pga. kjemikalier og alle menneskene som har prøvd klærne før man kjøper dem. 

Anonymkode: 298e8...3cb

Skrevet

Hvis noen som kjøper de er allergiske, vasker de klærne før de tar dem i bruk. 

Det er angsten som prater nå, ikke lytt til den 🤗

Anonymkode: ab2e6...e09

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ja :)

De fleste vasker uansett nye klær. Ikke fordi noen kan ha hatt klærne på senga, men pga. kjemikalier og alle menneskene som har prøvd klærne før man kjøper dem. 

Anonymkode: 298e8...3cb

Virkelig? Jeg vasker aldri bukser eller gensere før bruk. 

Anonymkode: 9f329...661

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Tror bdet er mer vanlig å vaske de enn å ikke vaske de.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Ikke jeg heller. De er mer «skitne» etter å ha vært på kroppen min i en time (etter å ha sittet på togseter, kontorstol osv) enn de er når de kommer fra butikken.

Anonymkode: 59524...cc3

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Snille dere🥹Jeg får så fryktelig dårlig samvittighet.Skulle ikke lagt de på senga og skulle hatt vanlig truse på meg…

Jeg skjønner hva du mener. ❤️ Men det du gjorde er ikke verre enn hva man gjør i prøverommet.

Bare utifra det du skriver, sier mye. Virker som du er nøye med hygiene og skift av undertøy. Så ingen skade er gjort. 😊❤️❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...