Gå til innhold

Er helt utkjørt

Anbefalte innlegg

Jeg satt inn spiral fr noen uker siden, og våknet i dag med indre uro/ angst. Har ømme bryst også. Har også stått i en vanskelig situasjon over tid, og kropp og hode er ganske stresset fra før. Så vanskelig å vite hva som er hva. 
Var hos psykolog for andre gang i dag. Er sykmeldt noen uker, og fikk beskjed i dag om at jeg ikke skal tilbake til jobb med det første, og i såfall bare 20% i starten. 
godt at noen tok litt kontrollen og sa dette, da jeg føler jeg burde og må på en del ting. 
Noen andre som har reagert med uro ang spiral? Gikk det over? Jeg vet ikke hva som er hva med meg, men vil tro det er en kombinasjon med flere ting 

Anonymkode: b838c...183

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452838-er-helt-utkj%C3%B8rt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Jeg satt inn spiral fr noen uker siden, og våknet i dag med indre uro/ angst. Har ømme bryst også. Har også stått i en vanskelig situasjon over tid, og kropp og hode er ganske stresset fra før. Så vanskelig å vite hva som er hva. 
Var hos psykolog for andre gang i dag. Er sykmeldt noen uker, og fikk beskjed i dag om at jeg ikke skal tilbake til jobb med det første, og i såfall bare 20% i starten. 
godt at noen tok litt kontrollen og sa dette, da jeg føler jeg burde og må på en del ting. 
Noen andre som har reagert med uro ang spiral? Gikk det over? Jeg vet ikke hva som er hva med meg, men vil tro det er en kombinasjon med flere ting 

Er det kobber eller horminspiral?

Anonymkode: d2124...e44

Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Jeg fikk emosjonelle bivirkninger av hormonspiral. Gråt mye da jeg hadde den! Fikk den fjernet og ble meg selv igjen!

Anonymkode: f2638...3c8

Hvor lenge gikk du på den før du fjernet den? 

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Bytt til kobberspiral

Anonymkode: d2124...e44

Jeg bruker spiral i all hovedsak for å slippe mensen som kanskje kan hjelpe på pms. 
Det er kun derfor. Ikke for prevensjon. Jeg er i 40 åra og mannen har sterilisert seg 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...