Anonym bruker Skrevet 26. februar #1 Skrevet 26. februar Hvilke matvarer er supermat, dvs spesielt sunne og fulle med viktige stoffer og som en bør spise nesten hver dag? Jeg har hørt at Jarlsberg ost er bra for skjelettet. Valnøtter bra for blodårer. Svisker og yoghurt/kulturmelk bra for magen. Hva mer? Anonymkode: 55f7b...647
Anonym bruker Skrevet 26. februar #2 Skrevet 26. februar Kiwi, nesten dobbelt så mye c-vitamin som appelsin, veldig mye fiber så bra for magen, mye antioksidanter også anbefales det å spise kiwi om kvelden for de som sliter med søvn. De har et naturlig innhold av serotonin og roer ned kroppen. Anonymkode: 96d3e...24b
prebs Skrevet 26. februar #3 Skrevet 26. februar Egg Rent kjøtt Alle typer grønnsaker (enkelte mener at det gjør en forskjell om grønnsakene vokser over eller under jorden, men jeg har ikke lest en forskningsartikkel som dokumenterer det) Fisk (Enkelte -også seriøse- forskere mener man bør avstå fra fet fisk på grunn av miljøgiftene som hoper seg opp i dem) Enkelt sagt: Mat som ikke har ingredienser, men er råvarer.
Anonym bruker Skrevet 26. februar #4 Skrevet 26. februar prebs skrev (5 timer siden): Egg Rent kjøtt Alle typer grønnsaker (enkelte mener at det gjør en forskjell om grønnsakene vokser over eller under jorden, men jeg har ikke lest en forskningsartikkel som dokumenterer det) Fisk (Enkelte -også seriøse- forskere mener man bør avstå fra fet fisk på grunn av miljøgiftene som hoper seg opp i dem) Enkelt sagt: Mat som ikke har ingredienser, men er råvarer. ? «en forskningsartikkel som dokumenterer det». Akkurat som noen har forsket på akkurat det. Faktum er at mange grønnsaker som vokser under jorda inneholder mye mer karbohydrater og stivelse. Så de som prøver å spise lavkarbo prøver å begrense de grønnsakene. Men det gjelder ikke løk-planter. Anonymkode: 687a8...e4b
Anonym bruker Skrevet 26. februar #5 Skrevet 26. februar Arganolje er supermat for huden 😂 Huden trenger vel også supermat 😆 Spirer, det er supermat. Ellers så har jeg hørt at man skal spise sopp, løk, salat, bønner, frø/nøtter og bær hver dag. G-BOMBS kalles det vel, greens, beans, onions, mushrooms sends/nuts og Berries. Anonymkode: aab2c...547
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå