Gå til innhold

Hva har skjedd med pakningen til smil sjokoladerull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det meningen at en må rulle en og en sjokolade ut av papiret? Det er jo klin umulig å åpne papiret i limsømmen og legge den fra så man kan forsyne seg. Det ble en haug med små papirbiter for å få de ut. Skal den være sånn eller det bare meg som er særs klønete?

Anonymkode: eb0db...e13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte det samme i går. Papiret går i 100 biter før sjokoladen er spist opp.

Anonymkode: 383a0...711

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Jeg tenkte det samme i går. Papiret går i 100 biter før sjokoladen er spist opp.

Anonymkode: 383a0...711

Jeg skjønner ikke hva det skal være godt for. Det var bare irriterende, sjokoladen var litt bløt noen steder, så det  ble kliss av de ørten papirbitene. Blir ikke kjøpt noe mer smil hvis det er meningen av den skal være sånn.

Hi

Skrevet

Har vært sånn i hvert fall et års tid. Utrolig irriterende. Er det samme med krokanrull og melkerull.

Anonymkode: 89dcd...c35

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Har vært sånn i hvert fall et års tid. Utrolig irriterende. Er det samme med krokanrull og melkerull.

Anonymkode: 89dcd...c35

Har den, ikke så ofte jeg kjøper sånne sjokoladeruller. Greit å vite hva jeg skal styre unna. Hadde og en centerrull, som var helt normal, men så er den ikke Freia da. Vi spiste de på tur i dag, de klissete papirbitene irriterte meg veldig.

Hi

Skrevet

Smil er helt lik!! Irriterende

Anonymkode: dfca5...398

Skrevet

La oss heller snakke om prisen. Skulle kjøpe en i går. Den kostet 37.90. Galskap. 

Anonymkode: fd913...fd6

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

La oss heller snakke om prisen. Skulle kjøpe en i går. Den kostet 37.90. Galskap. 

Anonymkode: fd913...fd6

Hvor var det?? Bensinstasjon? Tror de koster 15,- på Rema 

Anonymkode: dfca5...398

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...