Gå til innhold

Gleder meg, selv om det er sykt å si

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sykt å si det men… i morgen skal jeg i et møte med en offentlig instans, og de har gjort en grov feil mot oss. Dette benekter de for og det lille jeg har forhørt meg med de så er de enten i benektelse eller nedlatende. (Det er ikke barnevern eller den slags) De har rotet seg inn i løgner, og reagerer derfor med nedlatenhet og litt «muskler» mens jeg har samlet opp bevis og dokumentasjon. 
Jeg gleder meg faktisk til dette møtet. Skal også ha med meg en person fra en annen instans som støtter meg fullt ut som også sitter på dokumentasjon. 
På tide at folk tar ansvar for feil de gjør. 

Anonymkode: 8d2a9...203

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deg igjen. Jeg håper du får hjelp til å komme deg videre når dette er over, virker som om dette har tatt over livet ditt?

Anonymkode: 71672...b8d

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Deg igjen. Jeg håper du får hjelp til å komme deg videre når dette er over, virker som om dette har tatt over livet ditt?

Deg igjen? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Deg igjen? 

Ja. 
Men var det noe spesifikt du ønsket å diskutere?

Skrevet

Ja. 
Men var det noe spesifikt du ønsket å diskutere?

Ikke med deg 

Skrevet

Artige personlighetstrekk.

Anonymkode: a6101...069

Skrevet

Ikke med deg 

Nei ok, for dette er jo ikke en blogg.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Artige personlighetstrekk.

Anonymkode: a6101...069

Mulig du har noen artige personlighetstrekk når du liker å stikke i folk på nettet 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Nei ok, for dette er jo ikke en blogg.

Du har ikke svarplikt i trådene, går fint å grille videre eller tømme oppvaskmaskinen din, finne på noe annet enn å få ut møkka di på andre 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Du har ikke svarplikt i trådene, går fint å grille videre eller tømme oppvaskmaskinen din, finne på noe annet enn å få ut møkka di på andre 

Nei men jeg svarer for det jeg, for jeg lurer på hva det er du ønsker å diskutere. Det er veldig fascinerende med brukere som bare forteller noe helt random, uten at det kommer frem hva de ønsker å diskutere eller få svar på. Det har vært veldig mange innlegg av denne typen her inne den siste tiden, der en bruker fyrer løs mot offentlig ansatte (rektor/lærere/politi/kommuneadministrasjon) og bringer til torgs helt usannsynlige historier som liksom skal bekrefte hvor grusomme disse yrkesgruppene er. Jeg gjetter denne brukeren er deg, eller tar jeg feil…? For det er jo ikke noe du ønsker å diskutere eller ønsker svar på i denne tråden heller, du vil bare rante i vei om hvor duste alle andre er og hvor ufeilbarlig du selv er i møte med denne onde øvrigheta?

Skrevet

Nei men jeg svarer for det jeg, for jeg lurer på hva det er du ønsker å diskutere. Det er veldig fascinerende med brukere som bare forteller noe helt random, uten at det kommer frem hva de ønsker å diskutere eller få svar på. Det har vært veldig mange innlegg av denne typen her inne den siste tiden, der en bruker fyrer løs mot offentlig ansatte (rektor/lærere/politi/kommuneadministrasjon) og bringer til torgs helt usannsynlige historier som liksom skal bekrefte hvor grusomme disse yrkesgruppene er. Jeg gjetter denne brukeren er deg, eller tar jeg feil…? For det er jo ikke noe du ønsker å diskutere eller ønsker svar på i denne tråden heller, du vil bare rante i vei om hvor duste alle andre er og hvor ufeilbarlig du selv er i møte med denne onde øvrigheta?

Men nå heter jo denne siden «Skravle», så må man alltid diskutere?

Anonymkode: 55f85...271

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Men nå heter jo denne siden «Skravle», så må man alltid diskutere?

Anonymkode: 55f85...271

Enig med deg.

Anonymkode: 4143a...de1

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Det har vært veldig mange innlegg av denne typen her inne den siste tiden, der en bruker fyrer løs mot offentlig ansatte (rektor/lærere/politi/kommuneadministrasjon) og bringer til torgs helt usannsynlige historier som liksom skal bekrefte hvor grusomme disse yrkesgruppene er. Jeg gjetter denne brukeren er deg, eller tar jeg feil…

Det er det vel liten tvil om.

Anonymkode: 609c6...d20

Skrevet

Håper det løser seg. Du burde puste med magen før du går i møtet og ikke fyre av som du gjør mot folk her nå, da taper du. Vær rolig og saklig selv om du får motbør. Lykke til! 

Anonymkode: 5ff60...af4

Skrevet

Lykke til 💪🏻

Anonymkode: c08c1...215

Skrevet

Alltid alle andre sin feil. Stakkars ansatte på den skolen. 

Anonymkode: fb7b8...5e2

Skrevet

Ønsker deg masse lykke til og gleder meg til å lese resultatet 👏👏👏

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Skolen? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Håper det løser seg. Du burde puste med magen før du går i møtet og ikke fyre av som du gjør mot folk her nå, da taper du. Vær rolig og saklig selv om du får motbør. Lykke til! 

Anonymkode: 5ff60...af4

At jeg kjenner på sinne er klart jeg gjør, spesielt når konsekvensene er såpass skadelig for den det gjelder. Jeg er helt rolig og saklig i et møterom. Jeg er den som stiller spørsmål og tar notater. Skriver opp det jeg vil ha svar på. Jeg er sosialt smart og kan å ordlegge meg. 
alle burde vært flinkere til å stå opp for seg selv og sine. Om folk følger regler og lover skal det ikke være noe skummelt å stille i et møte å svare for seg. 
Jeg stiller med åpent sinn og er spent på hva de har å komme med. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Alltid? Nå kaster du deg inn i svart hvitt tenkning og i en offerrolle. 
Hvis en lærer f eks (siden du nevner skole) hadde slått ditt barn og dratt henne etter håret, tenker du det er skolen sin feil? Eller barnet ditt som ikke hørte etter eller har trigget denne læreren i en eller annen sammenheng? Man kan ha flere tanker i hodet samtidig. I en slik situasjon har ikke lærer lov til å være fysisk mot et barn på denne måten, og må ta konsekvensene av det. På den andre siden må det jobbes med barnet. Man må ofte gjøre begge deler. 

Skrevet
Rhapsody in blue skrev (16 timer siden):

Ønsker deg masse lykke til og gleder meg til å lese resultatet 👏👏👏

Resultatet var veldig bra for min del. 
Var saklig og rolig og formulerte meg bra. Den andre parten skal ha et møte med staben sin for å endre rutinene 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...