Gå til innhold

Noen som er eksperter på Snap her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Egentlig tror jeg ikke at det er mulig, men et håp kan man jo ha 😂

Jeg bruker ikke Snap så mye for min egen del, men ene barnet mitt (16 år) foretrekker å kommunisere via Snap når det er noe. Hun er syk, så det blir både når hun er på sykehuset og vil ha kontakt, og når hun er hjemme og jeg er ute en tur. Derfor må jeg ha på varsling slik at jeg hører det når jeg får en Snap, i tilfelle det er fra henne. Derimot skulle jeg veldig gjerne vært foruten varsler på når folk legger ting ut i storyen sin, og i hvert fall når dette gjelder folk jeg ikke en gang kjenner (hvorfor i alle dager blir man varslet om dette???). Er det mulig å justere noe her slik at jeg kun får varsel når noen sender Snap direkte til meg?

Anonymkode: 25605...dbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, gå inn på innstillinger og varslinger. Bla nedover og der kan du hake av om du vil bli varslet om noen legger ut på story 

Anonymkode: bb8fe...e34

Skrevet

Du må gå inn i storyen og klikke på bjella i høyre hjørnet for å skru av varsler på story. 

Anonymkode: 392df...d56

Skrevet

Jeg får aldri varsel på story så det går nok an å endre i innstillinger. Jeg slo nettopp av varsel fra en person som sender 10-20 snap pr dag, da måtte jeg inn på brukeren hennes og skru av. 

Anonymkode: 3140e...20a

Skrevet

Screenshot_20250223_093009_Snapchat.jpg

Screenshot_20250223_092954_Snapchat.jpg

Anonymkode: bb8fe...e34

Skrevet

Nå føler jeg meg skikkelig dum her, men jeg finner ikke det dere beskriver. Før var det en egen knapp for Story, men det er det ikke lenger, så jeg finner hverken dette eller innstillinger noen steder. Er det selve appen?

HI

Skrevet

Ahh, nå fant jeg ut av det. Tusen takk! 😊

HI

Skrevet

Voldsom lang forklaring for å spørre om man slipper å få varsel av storyer 🤪

Anonymkode: e711c...3bc

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Voldsom lang forklaring for å spørre om man slipper å få varsel av storyer 🤪

Haha, jeg har dårlig erfaring med å spørre kort, for da har jeg endt opp med total avsporing fordi folk henger seg opp i hvorfor, eller skal være nedlatende. I dette tilfellet så jeg for meg at jeg kunne få tråden ødelagt av noen som skulle fortelle meg at voksne damer ikke trenger Snap eller noe sånt 😂 Like greit å bare forklare litt på forhånd da og forhåpentligvis få skikkelige svar, og det fikk jeg!

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Haha, jeg har dårlig erfaring med å spørre kort, for da har jeg endt opp med total avsporing fordi folk henger seg opp i hvorfor, eller skal være nedlatende. I dette tilfellet så jeg for meg at jeg kunne få tråden ødelagt av noen som skulle fortelle meg at voksne damer ikke trenger Snap eller noe sånt 😂 Like greit å bare forklare litt på forhånd da og forhåpentligvis få skikkelige svar, og det fikk jeg!

HI

Du har et godt poeng. Bra du fikk hjelp ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...