Gå til innhold

Hvordan møtte du din nåværende partner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte mannen min for 25 år siden. Var bare ute en liten tur, drakk ikke. Bare var der et par timer. Fikk skyss med noen hjem, og det var flere som skulle sitte på. Ble sittende i baksetet med en fyr, og vi begynte å prate sammen. En skikkelig hyggelig og kjekk 20 åring den gang. 
Han spurte etter nr mitt og ringte meg et par dager etter. 3 mnd etter var vi samboere. 
Kjærligheten dukker opp når en minst venter det. Lettere kanskje når man er ung og de fleste rundt seg er singel. 
Kjenner flere på min alder nå som sliter med å finne seg partner. Voksne har ofte med seg bagasje fra tidligere eksteskap, barn, bolig osv. når man er 20 har man ikke så mye ekstra med seg, og er mer i samme båt. 

Anonymkode: ea646...145

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi 

Så koselig. 🥰❤️

Første gang jeg møtte mannen min var for 19 år siden, gift i 15 år, fine barn sammen.

Vi møttes på Internett. Han var i mange år flau over det, var ikke helt innafor den gang. Hehe. 

Husker kvelden før daten,  skrev jeg til han at vi kanskje ikke burde møtes. Jeg hadde lovt meg selv å holde meg unna gutter , hadde blitt behandlet dårlig av noen av tidligere kjærester. 

Men heldighvis dro jeg! 

Flyttet inn til han etter 4 mnd, flyttet til byen hans. Fikk jobb.

Veldig heldig som møtte på han, vi var 22 og 23 år. 😊

Anonymkode: bfde5...f0f

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hi 

Så koselig. 🥰❤️

Første gang jeg møtte mannen min var for 19 år siden, gift i 15 år, fine barn sammen.

Vi møttes på Internett. Han var i mange år flau over det, var ikke helt innafor den gang. Hehe. 

Husker kvelden før daten,  skrev jeg til han at vi kanskje ikke burde møtes. Jeg hadde lovt meg selv å holde meg unna gutter , hadde blitt behandlet dårlig av noen av tidligere kjærester. 

Men heldighvis dro jeg! 

Flyttet inn til han etter 4 mnd, flyttet til byen hans. Fikk jobb.

Veldig heldig som møtte på han, vi var 22 og 23 år. 😊

Anonymkode: bfde5...f0f

Tenk det! En du chatter med på nettet skulle bli mannen i ditt liv med ekteskap og barn. Det var litt andre tider den gang ang det å møtes på nett. I dag er det det som er vanligst vil jeg tro. 
Det at du dro på den daten viser egentlig hvor lurt det er å ta sjanser og hoppe ut i det ❤️

Anonymkode: ea646...145

Skrevet

Jeg møtte han da jeg var 14 år gammel. Ei venninne av meg så han og syntes han var kjekk, og jeg (som akkurat hadde fylt 14 år) ville gjøre henne flau ved å gå å si det til han. Da det var gjort, "hang" han og kompisen med oss en ukes tid (de var på ferie der jeg og venninnene mine bodde)

Han og jeg fant tonen (til min venninne fortvilelse, men hun endte opp med kompisen hans🙈🙈)

Han og jeg var avstandskjærester i ca 4 uker, men fant ut at det var tullete å være kjærester når vi aldri fikk se hverandre. Men vi snakket stadig sammen på tlf, ofte i timesvis. Han har alltid hatt en spesiell plass i hjertet mitt, og han forteller at han ble lei seg da jeg fikk kjæreste. (Noe han også fikk) Laaaaang historie kort - vi møttes plutselig ansikt til ansikt igjen ca 7 år senere - nå har vi vært sammen i 20 år. Er gift, har barn osv 🥰🥰

Anonymkode: 4fcfd...0b1

Skrevet

Vi møttes på hyttetur da jeg var 15 år. Han hadde de blåeste øynene jeg har sett og det ble nesten en fysisk kontakt gjennom rommet. Jeg falt pladask, men etter en magisk natt hvor jeg lå på armen hans på en smal sofa så forsvant han ut døren når morgenen kom. Dette var jo hundre år før sosiale media og jeg våget ikke å ringe. 

Jeg slo meg til ro med at det bare var en fløt og tenkte ikke mer på han. 2-3 mnd senere var det et stort arrangement i bygda og på vei ut av lokalet for å lufte meg møttes vi i døren og han bare åpnet armene mot meg og jeg gikk rett inn i favnen hans. Og, med fare for å være cheesey, der har jeg blitt siden. 35 år og fire barn senere tenker jeg at jeg holder meg her 🥰

Anonymkode: 57128...6e1

Skrevet

Vi ble introdusert for hverandre av hans storebror.

Var på besøk hos familie og kjedet meg litt da en inngiftet mann ringte sin atpåkladd lillebror som var på min alder og spurte om han ville ta meg med på fest eller noe. Det ville han og vi ble kjent.

Tok et år med div kontakt, alt fra brev til telefoner, og møter, før vi ble sammen.

Har vært sammen siden. Er snart 28 år siden.

Anonymkode: 74025...15a

Skrevet

Traff  hverandre på byen, var litt frem og tilbake en stund. Mistet kontakten  og jeg fikk meg ny kjæreste og samboer. Da vi gjorde det slutt, gikk jeg på den gamle flammen på byen igjen og siden har det vært oss. 14 år og 2 barn nå😊

Anonymkode: c0970...019

Skrevet

På Tinder. Eneste daten jeg dro på.

Møtte eks-ektefelle på nettet også, men ikke på et datingsted. I 1998.

Anonymkode: 556f0...43d

Skrevet

Jeg møtte ham på byen, var på en venninnes utdrikningslag. Gikk også da sjelden ut, og egentlig helt usannsynlig at man med ølbrillene på treffer en man både liker på utseende og som man passer sammen med. Sånn var det allikevel, og vi er fortsatt sammen mer enn 20 år senere. 

Skrevet

På Tinder. Ville bare ha en å drikke vin med den kvelden. Viste seg å være sjelevennen min ♥️

Skrevet

Traff han ute på byen. Jeg var ute med en gjeng fra jobb og noen hadde tatt stolen min mens jeg kjøpte drikke. Jeg så to menn som satt ved et bord med fire stoler og jeg gikk bort for å spørre om jeg kunne ta en stol. De ba meg om å sitte ned, og jeg tenkte at jeg for å være høflig kunne prate med dem i fem minutter før jeg tok stolen og gikk. Vi pratet og danset helt til de stengte. Så var planen å møtes igjen, alle tre, og spise på en restaurant vi alle hadde lyst til å prøve. Han ene ble forhindret og jeg har vært gift med han andre i over halve livet mitt. 

Skrevet

Vi møttes på internett for akkurat 20 år siden. Tror siden het Blink.no eller noe sånt. Nå har vi vært gift i 15 år, og har to barn.

Anonymkode: d98e3...ebd

Skrevet

Vi møttes første gang på singelfest,å nå har vi vært sammen i over 4 år ❤️

Anonymkode: 780df...ab2

Skrevet

Møttes da vi begynte på barneskolen sammen. Ble ikke sammen før i niende klasse, da. 

Anonymkode: b6605...bca

Skrevet

Møttes på byen via felles kjente. Begynte å prate sammen og har vært sammen hver dag siden, i 26 år nå. 

Anonymkode: 4b301...5e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...