Gå til innhold

Ojda. Steve Bannon denne gangen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Nei,nei,nei. Bare "kramper" denne gangen,også....

Og så forstår ikke folk hvorfor Hitler blir nevnt i samme ordelag som Trump og gjengen hans...

Blir dere ikke lei av å kun diskutere nazihilsen eller ei, tesla eller ei? 

Slett kontoen på X og kjøp aksjer i Tesla, kanskje folket selv kan skvise oligarkene ut der det treffer, i stedet for å gnåle på en tynnslitt frase som kun øker oppslutning mot det ekstreme. 

Anonymkode: 1024d...549

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Blir dere ikke lei av å kun diskutere nazihilsen eller ei, tesla eller ei? 

Slett kontoen på X og kjøp aksjer i Tesla, kanskje folket selv kan skvise oligarkene ut der det treffer, i stedet for å gnåle på en tynnslitt frase som kun øker oppslutning mot det ekstreme. 

Hvis du er lei er det jo dumt av deg å lese og engasjere deg. 

Anonymkode: d0528...5ae

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hvis du er lei er det jo dumt av deg å lese og engasjere deg. 

Selvfølgelig engasjerer jeg meg, selv om jeg er lei gnål. Håpet er jo at en og annen kanskje kan løfte blikket litt da. Noen gjør. 

Heia Tornetta 💪🏻

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Selvfølgelig engasjerer jeg meg, selv om jeg er lei gnål. Håpet er jo at en og annen kanskje kan løfte blikket litt da. Noen gjør. 

Heia Tornetta 💪🏻

Tror du at du omvender noen ved å si at de gnåler? 

Tornetta har vel lite innvirkning på at Trump sitt hoff jobber for å implementere nazihilsen fra talerstolene. 

Annonse

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Tror du at du omvender noen ved å si at de gnåler? 

Tornetta har vel lite innvirkning på at Trump sitt hoff jobber for å implementere nazihilsen fra talerstolene. 

Nei, det er ikke mulig å omvende noen, det er heller ikke målet. Engasjement som strekker seg litt forbi gamle menn med underholdning til folket, det er målet. 

Tornetta har direkte påvirkning på lønnspakken til Musk, med ni aksjer. Alle som misliker vanstyret til Trump bør jo vite hvem dette er. 

Veldig bekymringsfullt om noen sympatiserer med nazismen. Sikkert derfor Trump sparket han ut, det ble for mye. Musk forsvinner nok ut etter hvert han også, etter at han har gjort grovjobben med å fjerne mest mulig av offentlig sløseri og latterlig woke.

Vi ser noe av det samme i norsk politikk. Politikere som gjør grove overtramp. Bare at i Norge overlever de som politiker, og kommer tilbake etter kort tid. Som Giske, Moxnæs, Mikkel Vara, Lysbakken osv.

Anonymkode: 403c4...50b

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Veldig bekymringsfullt om noen sympatiserer med nazismen. Sikkert derfor Trump sparket han ut, det ble for mye. Musk forsvinner nok ut etter hvert han også, etter at han har gjort grovjobben med å fjerne mest mulig av offentlig sløseri og latterlig woke.

Vi ser noe av det samme i norsk politikk. Politikere som gjør grove overtramp. Bare at i Norge overlever de som politiker, og kommer tilbake etter kort tid. Som Giske, Moxnæs, Mikkel Vara, Lysbakken osv.

Anonymkode: 403c4...50b

Du sammenligner å stjele solbriller med å gjøre nazihilsen, herrefred.

Anonymkode: d988d...482

Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Nei, det er ikke mulig å omvende noen, det er heller ikke målet. Engasjement som strekker seg litt forbi gamle menn med underholdning til folket, det er målet. 

Tornetta har direkte påvirkning på lønnspakken til Musk, med ni aksjer. Alle som misliker vanstyret til Trump bør jo vite hvem dette er. 

Jeg vet hvem han er, jeg ser bare ikke relevansen. 

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Jeg vet hvem han er, jeg ser bare ikke relevansen. 

Du ser ikke relevansen i å faktisk ramme og motarbeide det man ønsker å boikotte, fremfor å prate moral til noen som opplagt ikke bryr seg? Ok. 

Kommer sikkert flere hilsener, underholdning til folket. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...