Gå til innhold

Spiral lang tråd og sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt inn spiral for et par uker siden og nå klar for sex. Legen lot tråden være ganske lang slik at jeg kunne komme tilbake og klippe den til etter noen uker, slik at spiralen har satt seg som den skal. 
uansett, kan jeg ha sex med lange tråder? Redd den skal feste seg på penis i skjedeveggen slik at den blir dratt ut? 
Legevakt er stengt nå, så 1,5 time til nærmeste legevakt om spiralen blir dratt ned og det blir helvetes smerter 

Anonymkode: 841e0...4b8

Skrevet

Den blir ikke dratt ut, men mannen din stikker seg på trådene 

Det er han det blir vondt for, ikke deg.

De som kommer inn for å klippe trådene gjør det fordi mannen klager på dem...

Anonymkode: f6eee...5a7

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Den blir ikke dratt ut, men mannen din stikker seg på trådene 

Det er han det blir vondt for, ikke deg.

De som kommer inn for å klippe trådene gjør det fordi mannen klager på dem...

Anonymkode: f6eee...5a7

Ja, men legen sa jeg skulle komme inn etter noen uker å klippe tråden lenger inn. 

Skrevet

Vel, nå er sannsynligheten for at mannen «stikker» seg på trådene større om trådene er korte. Om de er litt lengre kveiler de seg gjerne opp og legger seg rundt livmorhalsen, og sannsynligheten er mindre for at han kjenner ubehag. Tenk litt som ved barbering, korte hår stikker mer enn lange.  Trådene er uansett ikke så lange at de kan vikle seg rundt hans penis slik at han drar spiralen ut. 

Mitt tips er altså-prøv og se, og ta evt kontakt med legen dersom det er behov for justering.

Anonymkode: e3097...131

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Vel, nå er sannsynligheten for at mannen «stikker» seg på trådene større om trådene er korte. Om de er litt lengre kveiler de seg gjerne opp og legger seg rundt livmorhalsen, og sannsynligheten er mindre for at han kjenner ubehag. Tenk litt som ved barbering, korte hår stikker mer enn lange.  Trådene er uansett ikke så lange at de kan vikle seg rundt hans penis slik at han drar spiralen ut. 

Mitt tips er altså-prøv og se, og ta evt kontakt med legen dersom det er behov for justering.

Anonymkode: e3097...131

Det høres logisk ut. Kan liksom ikke klippe selv heller. Med saks der inne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...