Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg matchet med en mann. Vi skrev litt frem og tilbake. Han spurte hvilke planer jeg hadde i helgen, jeg svarte at jeg skulle være med barna i helgen. Og da blokkerte han meg. What ?!

Anonymkode: dd76a...e99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil finne en slire til sitt sverd. Mer merkverdig er det ikke.

Anonymkode: a8aca...a27

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Han vil finne en slire til sitt sverd. Mer merkverdig er det ikke.

Kan ha sex med folk selv om man har barn...?

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Kan ha sex med folk selv om man har barn...?

Er nok ganske mange menn som ikke er klare over det. Eller så oppfatter de det som et slags hint. Mange kvinner hinter heller enn å si ting rett ut. Da er det eneste som er ja det å si at "jeg har ingen planer for helgen, hadde du noe spesielt i tankene". Ellers blir det oppfattet som, "jeg vil ikke treffe deg, sorry", bare som hinting. Jeg sier ikke du gjør det, jeg sier at han har vel erfaring med at mange kvinner gjør det. Derfor gidder han ikke når han ikke får det svar som han oppfatter betyr, "jeg vil treffes".

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Er nok ganske mange menn som ikke er klare over det. Eller så oppfatter de det som et slags hint. Mange kvinner hinter heller enn å si ting rett ut. Da er det eneste som er ja det å si at "jeg har ingen planer for helgen, hadde du noe spesielt i tankene". Ellers blir det oppfattet som, "jeg vil ikke treffe deg, sorry", bare som hinting. Jeg sier ikke du gjør det, jeg sier at han har vel erfaring med at mange kvinner gjør det. Derfor gidder han ikke når han ikke får det svar som han oppfatter betyr, "jeg vil treffes".

Ok. Jeg skrev: Jeg har barna i helgen. Hva skal du? Og så blokkerte han. Spesielt. Gidder vell ikke matche med noen hvis man ikke vil bli kjent? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Ok. Jeg skrev: Jeg har barna i helgen. Hva skal du? Og så blokkerte han. Spesielt. Gidder vell ikke matche med noen hvis man ikke vil bli kjent? 

Jo, hvis han bare søkte etter ei slire til sitt sverd og ikke noe mer. Han var ikke ute etter noen å ha dype relasjoner med. Han var bare ute etter ei slire til sitt sverd. Da gidder han å matche med noen uten å ville bli kjent.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jo, hvis han bare søkte etter ei slire til sitt sverd og ikke noe mer. Han var ikke ute etter noen å ha dype relasjoner med. Han var bare ute etter ei slire til sitt sverd. Da gidder han å matche med noen uten å ville bli kjent.

Det gir ikke mening.

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Det gir ikke mening.

Han ville pule. Han ville pule DENNE helgen og var derfor ikke interessert i å kaste bort mer tid på noen som ikke kunne møtes denne helgen for å pule. 

Noen mennesker er altså så enkle- de vil bare pule.

Anonymkode: c7635...8fa

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Han ville pule. Han ville pule DENNE helgen og var derfor ikke interessert i å kaste bort mer tid på noen som ikke kunne møtes denne helgen for å pule. 

Noen mennesker er altså så enkle- de vil bare pule.

Anonymkode: c7635...8fa

Sykt glad jeg ble blokkert. Har mange fra før som vil pule. Trenger ikke han. Haha

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Sykt glad jeg ble blokkert. Har mange fra før som vil pule. Trenger ikke han. Haha

Heldige deg ❤️

Anonymkode: 31bba...b2b

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Hva gjør du på Tinder da? Og hva skal du med han?

Anonymkode: b9f3e...9b7

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 21.2.2025 den 23.07):

Du var svært fornøyd med det utrykket? 

Hi, han var nok klar for litt action denne helgen. Godt han viste sitt sanne jeg før du rakk å bli kjent med han. 

Anonymkode: e887c...b49

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hva gjør du på Tinder da? Og hva skal du med han?

Anonymkode: b9f3e...9b7

Kanskje møte en hun kan gjør mer enn å pule med?

Skrevet
Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Kanskje møte en hun kan gjør mer enn å pule med?

Ja ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...