Anonym bruker Skrevet 20. februar 2025 #1 Skrevet 20. februar 2025 Eksempel fra England: mann forsøker å voldta ei på 19 år, men hevder han lider av ptsd så han kan ikke sitte i fengsel: https://www.dailymail.co.uk/news/article-14415567/Jailing-asylum-seeker-39-sexually-assaulted-teenager-driving-looking-vulnerable-drunk-women-breach-human-rights-court-hears.html En albansk kriminell kan ikke bli deportert fordi sønnen ikke liker utlandske kyllingnuggets. https://www.lbc.co.uk/news/uk/albanian-criminals-deportation-halted-because-son-doesnt-like-chicken-nuggets/ Og dette er kun to eksempler den siste uken. Både i Tyskland og i England kan du få strengere straffer for å si noe på Some enn for voldtekt. I Norge skal vi bruke enorme midler på å forfølge kriminell ungdom, hvor mesteparten dessverre stammer fra ikke vestlig innvandring. I tillegg bruker vi enorme ressurser på alle som kan anke det ene vedtaket om utvisng etter det andre. Så noe er riv ruskende galt. Mulig man må stramme inn på hva hvor langt forsvarsadvokater får lov til å gå? Anonymkode: ea28f...784
Østerdølen Skrevet 20. februar 2025 #2 Skrevet 20. februar 2025 Tror Vance skal rydde opp i eget hus, før han påpeker feil ved andre land i Europa. Snakk om å kaste stein i glasshus,da!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2025 #3 Skrevet 20. februar 2025 1. Psykisk sykdom kan hindre fengsling også her til lands og i mange type saker. her i byen går det en mann rundt og stjeler i butikker som ikke kan straffes fordi han er for syk. Det tenker jeg er et godt trekk ved samfunnet at vi ikke sperrer folk inne når de ikke er tilregnelige. 2. Chicken nugget saken er vel ikke ferdigbehandlet? jeg ville også brukt alt jeg hadde om det kunne hindre meg fra å enten bli skilt fra barna mine eller måtte ta barna mine til et land jeg i utgangspunktet har rømt fra. Anonymkode: 135a6...0d4
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2025 #4 Skrevet 20. februar 2025 Slik er det over hele den vestlige verden. Kostnadene for samfunnet er enorme. Ingen er tjent med det, verken innvandrere eller de innfødte. Likevel fortsetter det. Fordi konsekvenser hemmeligholdes så godt som mulig. Innvandrere oppfører seg som onde og kriminelle. De blir det, alt for mange av dem, fordi de er havnet et sted de ikke hører hjemme eller passer inn. Mange skjønte det for lenge siden, men vi ble framstilt som rasister med fordommer. Bare trist. Vi må bli bedre på integrering sies det. Det er riktig, men en må være realistisk. Å integrere hver 5. "nordmann" er langt over grensen for det som er mulig. Anonymkode: 2f625...e10
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2025 #5 Skrevet 20. februar 2025 Østerdølen skrev (17 minutter siden): Tror Vance skal rydde opp i eget hus, før han påpeker feil ved andre land i Europa. Snakk om å kaste stein i glasshus,da! Kan for én gang skyld kommentere saken og ikke komme med whataboutism? Vær så snill 🙏 Anonymkode: eb746...3a9
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2025 #6 Skrevet 20. februar 2025 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): 1. Psykisk sykdom kan hindre fengsling også her til lands og i mange type saker. her i byen går det en mann rundt og stjeler i butikker som ikke kan straffes fordi han er for syk. Det tenker jeg er et godt trekk ved samfunnet at vi ikke sperrer folk inne når de ikke er tilregnelige. 2. Chicken nugget saken er vel ikke ferdigbehandlet? jeg ville også brukt alt jeg hadde om det kunne hindre meg fra å enten bli skilt fra barna mine eller måtte ta barna mine til et land jeg i utgangspunktet har rømt fra. Anonymkode: 135a6...0d4 Alt kan forklares og bortforklares, men når 20% av befolkningen må bortforklares da er det noe alvorlig feil. På tide at noen snart er så ærlige å si dette høyt, uten å bli kalt for rasister. Den 17 årige drapsmannen fra Southport i England, han som drepte de unge jentene på danseskolen, han var født i Wales. Foreldrene var fra Uganda. Jeg har ingen tro på at han var mer ond enn andre gutter på 17 år. Men feil miljø kan ødelegge et menneske. Det må vi snart ta på alvor. Integrering er alt for undervurdert. Den naiviteten som ligger bak troen på at integrering kan utføres raskt og i stor skale er godhjertet, men veldig farlig for samfunnet. Anonymkode: 2f625...e10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå