Gå til innhold

Hvordan forholde seg til mennesker med narsissisme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ignorer så langt det går. Det er det verste du kan gjøre mot de. Om du går til «angrep» får de fiksen de er etter. Det gir de stor glede om dere fyrer dere opp. Da tenker de at de er «viktige». 

Anonymkode: fa8fe...2dd

Skrevet
Sommerkroppen 2029 skrev (33 minutter siden):

Nå synes du det er nok avsporinger altså? Du vakler litt nå synes jeg. Hvis du leser hele tråden så vil du se at HI svarer deg opptil flere ganger på akkurat dette. 

Jeg bare synes det er så kjedelig å kverulere for kveruleringens del. Men du synes åpenbart det er veldig fruktbart å diskutere meg. Hva er årsaken til det?

Anonymkode: 8c96c...e83

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg bare synes det er så kjedelig å kverulere for kveruleringens del. Men du synes åpenbart det er veldig fruktbart å diskutere meg. Hva er årsaken til det?

Nei jeg kan gjerne være den voksne her og sette en strek nå jeg. 

God helg!

Skrevet
Sommerkroppen 2029 skrev (Akkurat nå):

Nei jeg kan gjerne være den voksne her og sette en strek nå jeg. 

God helg!

God helg, smil og vær glad 😀

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

God helg, smil og vær glad 😀

Du har jo tatt helt av i denne tråden med 1/3 av innleggene. Alt du gjør er å kverulere og tillegge hi alle slags skumle hensikter. Du kan nok med fordel forbedre leseforståelsen din. 

Anonymkode: 28c51...1bf

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Du har jo tatt helt av i denne tråden med 1/3 av innleggene. Alt du gjør er å kverulere og tillegge hi alle slags skumle hensikter. Du kan nok med fordel forbedre leseforståelsen din. 

Enda en som ønsker å diskutere meg 🥰

Skrevet

Sånne som deg som dreper andres tråder med kverulering og sykelig oppmerksomhetstrang er det verste som finnes her inne.

Anonymkode: 76684...707

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Sånne som deg som dreper andres tråder med kverulering og sykelig oppmerksomhetstrang er det verste som finnes her inne.

Du må jo elske det? Hvis ikke hadde du gått videre.

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg kommenterer din deltagelse i en tråd som ikke er din. At du får en boost av det sier jo sitt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Jeg kommenterer din deltagelse i en tråd som ikke er din. At du får en boost av det sier jo sitt. 

Det er jo lett komisk at folk fortsetter å svare meg for å fortelle meg hvor dust jeg er? Det siste siden har vel utelukkende handlet om meg. Og det holder liksom ikke at én holder på, flere må slutte seg til saueflokken i kjent kjerringstil. Kvinnfolk ass🤣 Følelser og personangrep.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det er jo lett komisk at folk fortsetter å svare meg for å fortelle meg hvor dust jeg er? Det siste siden har vel utelukkende handlet om meg. Og det holder liksom ikke at én holder på, flere må slutte seg til saueflokken i kjent kjerringstil. Kvinnfolk ass🤣 Følelser og personangrep.

Da har du fått det som du vil. 

Jeg håper lørdagen er snill med deg 🥰

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Og du forstår fortsatt ikke at du er litt på villspor? Siden så mange svarer deg mener jeg 🙈 

Anonymkode: e6819...e20

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Og du forstår fortsatt ikke at du er litt på villspor? Siden så mange svarer deg mener jeg 🙈 

Hun tar det bare som bevis på at hun har skjønt mer enn andre 🙃

Skrevet

På ingen som helst måte, jeg synes det er komisk hvordan dere bare fortsetter å oppføre dere på skikkelig fjortisjentevis i denne tråden, og samtidig mene dere berettiget til å kritisere andre.

Skrevet

Da har du fått det som du vil. 

Jeg håper lørdagen er snill med deg 🥰

Takk, den har vært veldig fin så langt, har fått trent og handlet, og mannen min har laget god kaffe til meg 🥰 Håper du også nyter lørdagen!

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hun tar det bare som bevis på at hun har skjønt mer enn andre 🙃

Det er litt festlig at hun gjør det i akkurat denne tråden, hun er jo et perfekt eksempel på en narsissist

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det er litt festlig at hun gjør det i akkurat denne tråden, hun er jo et perfekt eksempel på en narsissist

Hehe, fjerndiagnostikken vil ingen ende ta i denne tråden 😀 Det var dette med personangrep og sånn da, og litt sånn «nå henger vi oss sammen og skjeller ut denne  brukeren»…. Kanskje ikke så typisk narsissist, mer sånn «jente, 14, mobber andre, men helst i flokk»…😆

Litt artig å bli utskjelt av folk som ikke engang evner å forholde seg til forumsreglene😁

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hehe, fjerndiagnostikken vil ingen ende ta i denne tråden 😀 Det var dette med personangrep og sånn da, og litt sånn «nå henger vi oss sammen og skjeller ut denne  brukeren»…. Kanskje ikke så typisk narsissist, mer sånn «jente, 14, mobber andre, men helst i flokk»…😆

Litt artig å bli utskjelt av folk som ikke engang evner å forholde seg til forumsreglene😁

Det er ikke personangrep å reagere på ting som blir skrevet. 

Kanskje roe litt ned på emojiene om du skal ha håp om å bli tatt litt mer seriøst? (Bare et tips, jeg har ingen tro på at rådet blir godt mottatt). 

Skrevet

Det er ikke personangrep å reagere på ting som blir skrevet. 

Kanskje roe litt ned på emojiene om du skal ha håp om å bli tatt litt mer seriøst? (Bare et tips, jeg har ingen tro på at rådet blir godt mottatt). 

«Hun er jo et perfekt eksempel på en narsissist»… neida, ikke noe personangrep i det hele tatt, bare en reaksjon på hva jeg har skrevet 😜

Det er ganske mange innlegg siden noen har kritisert noe konkret jeg har skrevet. Men det går fint, dib er ikke noe jeg anser for å være så veldig seriøst - jeg har ikke store forventninger til nivået her inne og derav heller ingen ambisjoner om å bli «tatt seriøst». Til det er det litt for mange fjortisjentefakter her inne 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...