Gå til innhold

Inspirert av en annen tråd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hvis man treffer noen for sex innimellom. Har man da et forhold til den personen? 

Anonymkode: d7417...710

Nå vet jeg ikke helt hva du mener med forhold? Hvis du tenker på som i kjæreste så er det jo ikke det. Det er bare to kjønn som møtes og det er det. Hvis du tenker på som i menneskelig relasjon, så er det jo en pule-relasjon. Men mer enn det er det ikke.

Anonymkode: cce92...760

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvis man treffer noen for sex innimellom. Har man da et forhold til den personen? 

Et forhold betyr jo bare at det er en person man forholder seg til på en eller annen måte. Man har et forhold til tannlegen man jevnlig besøker, man har et forhold til kollegaer. Personer du bare møter på gata og sier hei til har du ikke noe forhold til.

Å "være i et forhold" med noen så tenker jeg mer kjærester. Eller elsker forhold.

Anonymkode: 714e2...704

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Man har jo et slags forhold til alle mennesker man har noe med å gjøre synes jeg. Men dere har ikke et romantisk, forpliktende, eksklusivt forhold hvis dere bare treffes for sex av og til og ikke har blitt enige om noe mer enn det. 

Anonymkode: 0b737...712

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...