Anonym bruker Skrevet 19. februar #1 Skrevet 19. februar Jeg er en godt voksen dame som det siste året har tatt et valg om å kutte alkoholen. Jeg opplever likevel et "drikkepress" når jeg er ute med kollegaer og venner. Jeg klarer selvsagt å ta mine egne valg, men føler nesten folk ser rart på meg om jeg ikke tar et glass vin eller øl. Flere som føler på det samme? Anonymkode: 9ae6c...274
Anonym bruker Skrevet 19. februar #2 Skrevet 19. februar Ja, men det er verst de første par årene, etterhvert blir folk vant til at du ikke drikker og slutter spørre. Anonymkode: e3ff5...3e0
Anonym bruker Skrevet 19. februar #3 Skrevet 19. februar Jeg drikker veldig sjelden, for etter overgangsalderen får jeg hjertebank og dårlig søvn av alkohol. Det er sjelden jeg synes to glass vin smaker så godt at jeg har lyst på ei våkenatt med ubehag. Jeg kjenner ikke akkurat på drikkepress, men jeg føler at jeg må ha en god grunn. Før fant jeg stadig på ting, som at jeg skulle kjøre tidlig neste morgen. Nå sier jeg bare at jeg ikke har lyst på. Om noen graver videre spør jeg hvorfor de vil vite mer. Anonymkode: f30b9...1d9
Anonym bruker Skrevet 19. februar #4 Skrevet 19. februar Så en sketsj om det der, at det eneste i verden du må forklare hvorfor du ikke vil ha, er alkohol. Sier du at du ikke vil ha dressing er det ingen som spør hvorfor det Anonymkode: e3ff5...3e0
Anonym bruker Skrevet 19. februar #5 Skrevet 19. februar Anonym bruker skrev (3 timer siden): Så en sketsj om det der, at det eneste i verden du må forklare hvorfor du ikke vil ha, er alkohol. Sier du at du ikke vil ha dressing er det ingen som spør hvorfor det Anonymkode: e3ff5...3e0 Den er inne på noe, men jeg tør å hevde at kake på jobb også følger med forventning om forklaring om en skulle finne på å si nei takk 😅 Anonymkode: 13819...533
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå