Gå til innhold

Hva har du med deg til lunsj på jobb?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 brødskiver med gulost. Har brødet i frysa hjemme så smører frosne skiver om morgenen så tiner de til lunsj. Har i tillegg med noe frukt, hva vi nå måtte ha hjemme. Akkurat nå har jeg dilla på Fuji epler, de har så kort sesong og er så gode.

Anonymkode: 1ddb6...c5e

Har noe som ligger fast på jobb, gresk yoghurt, hjemmelaget granola, knekkebrød, spekeskinke og smøreost. Greit å ha hvis jeg glemmer å ta med matpakke eller sitter litt utover. Har vi middagsrester pleier jeg å ta med det. 

Vanligvis 3 skiver med smør, gulost og paprika + en frukt. (Og før noen kommer med en kommentar om at 3 skiver er mye, så faster jeg fra middag til lunsj neste dag og det er ved lunsjtid oftest over 18 timer siden sist måltid.)

Anonymkode: 02a31...b96

Har knekkebrød og noe pålegg liggendes på jobb. Har tilgang til kjøleskap og mikro.

Eller så har jeg med
- middagsrester
- salat
- omelett med skinke og salat ved siden av
- potetlompe med smøreost, skinkepålegg, salatblad, agurk og paprika
- fylte horn med ost og skinke, varmer de litt i mikroen
- eggerøre med skiver av skinke, gulost, agurk, paprika, gulrot og squash ved siden av
- ostesmørbrød
- sandwichbaguetter med ost og skinke

Har som regel med noe frukt og

Anonymkode: 67e81...8ee

Annonse

2 knekkebrød med det pålegget jeg har der og da. (Smører på jobb). Har med kuttet frukt og grønnsaker i tillegg.  Varierer hva, men har bestandig litt av begge deler med. Av og til har jeg med litt yoghurt også, i perioder hvor jeg er ekstra sulten. 

Anonymkode: 859ee...b2d

Gresk Youghurt med granola til frokost (spiser ikke hjemme) og enten en grov pizzabolle eller to skiver med diverse pålegg. Prøver også å ga med en liten boks frukt og grønt. 

Vi har tilgang til frukt på jobb, men jeg glemmer alltid å hente før det er tomt. 

Anonymkode: 64f4e...19f

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...