Gå til innhold

Litt tidlig, men sommerferie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen anbefale fine campingplasser med basseng, evt feriesteder med basseng? Lillehammer og nedover til maks Larvik. Finnes det noe, eller må vi lenger sør? Det må være på området, ikke campingplass i nærheten av et badeland. Vi skal kunne parkere bilen og bli der (helsemessige årsaker) 🙂🤞🤞🤞

Anonymkode: 2297c...7c7

Skrevet

Hunderfossen?

Anonymkode: 1e71d...5a4

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Hunderfossen?

Anonymkode: 1e71d...5a4

Skrevet

Jeg spør fordi jeg har googlet i mange timer uten å bli klokere. Finner feks sørlandet feriesenter men det er litt lengre enn vi ønsker å reise. 

Er det noen som vet om et sted, med sikkerhet(ikke et navn etterfulgt av et spørsmålstegn)?

Noen med god erfaring fra en campingplass, et sted dere gladelig reiser tilbake til? Barna må kunne leke og trives på ett og samme sted, vi skal ikke være nødt til å kjøre bil et sekund for å komme til basseng hvis ene forelderen får dårligere dager helsemessig mens vi er på tur. Lekeplass og andre aktiviteter er fint, men basseng er eneste kriterie for stedet. 

Jeg vil heller ha ett godt tips enn 30 svar som det over❤️

Skrevet

Magali og Rustberg i Øyer/Tretten området har begge basseng. Bø camping i Bø i Telemark har basseng. Er også i gåavstand til Sommarland i Bø hvis det kunne vært aktuelt. 

Anonymkode: 2a3d4...9ea

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Magali og Rustberg i Øyer/Tretten området har begge basseng. Bø camping i Bø i Telemark har basseng. Er også i gåavstand til Sommarland i Bø hvis det kunne vært aktuelt. 

Anonymkode: 2a3d4...9ea

Takk, disse kan jeg sjekke 👍❤️

Skrevet

Klækken hotell har basseng i hagen. Har vært der i bryllup, veldig koselig. 

https://www.klaekken.no/

Anonymkode: 5d1e1...753

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Klækken hotell har basseng i hagen. Har vært der i bryllup, veldig koselig. 

https://www.klaekken.no/

Anonymkode: 5d1e1...753

Takk for tips 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...