Gå til innhold

Jeg har møtt en mann. Han er super snill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men han klager over at eksen konstant kontakter han. Han blir så sliten av det. Hun presser han for alt mulig. 

Anonymkode: 3f5a5...18e

Skrevet

Ok.

Anonymkode: 55ed6...c12

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ok.

Anonymkode: 55ed6...c12

Kan du ikke snart slutte med disse «ok»-meldingene dine? Ingen synes at du er morsom. 

Anonymkode: c73dc...bdf

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Kan du ikke snart slutte med disse «ok»-meldingene dine? Ingen synes at du er morsom. 

Anonymkode: c73dc...bdf

Ok.

Anonymkode: e061a...4be

Skrevet

Har han barn med eksen?

Anonymkode: 686e6...92d

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Har han barn med eksen?

Anonymkode: 686e6...92d

Nei. 

Skrevet

Har du et spørsmål? Eller ville du bare fortelle oss det?

Anonymkode: b66a2...0bb

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Har du et spørsmål? Eller ville du bare fortelle oss det?

Er det et rødt flagg? Hun presser han til å overføre mange tusen. Og han gjør det. Han går helt i kjelleren av det. Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Er det et rødt flagg? Hun presser han til å overføre mange tusen. Og han gjør det. Han går helt i kjelleren av det. Hi

Han er dum.

Anonymkode: f000b...a44

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Hva tror du selv? Vil du blandes inn i deres forhold? For de har fremdles et forhold og det må du godta om dere skal være sammen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hva tror du selv? Vil du blandes inn i deres forhold? For de har fremdles et forhold og det må du godta om dere skal være sammen. 

Nei, de har ikke et forhold. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

De har jo et forhold når hun kontakter han hele tiden 

Anonymkode: 08070...0ab

Skrevet

Høres det bedre ut med relasjon? Samme det, det har de. 

Anonymkode: 39156...a6c

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Høres det bedre ut med relasjon? Samme det, det har de. 

Anonymkode: 39156...a6c

Ja. Ok. Det er jo merkelig da! Han er singel. Han sier han er ferdig med henne. Men at hun psyker henne ned. TS. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ja. Ok. Det er jo merkelig da! Han er singel. Han sier han er ferdig med henne. Men at hun psyker henne ned. TS. 

*HAN

Skrevet

Styr unna. Hun har taket på han og han kommer ikke til å sette ned foten. Fortsetter du med han, kommer du snart til å bli dratt med i de syke greiene dem imellom. 

Anonymkode: 34506...6ee

Skrevet

Rødt flagg. 

Anonymkode: 2061d...79b

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Styr unna. Hun har taket på han og han kommer ikke til å sette ned foten. Fortsetter du med han, kommer du snart til å bli dratt med i de syke greiene dem imellom. 

Anonymkode: 34506...6ee

Ja. Hun har tydeligvis taket på han. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Hun presser han til å overføre mange tusen. Og han gjør det.

Han er skyldig henne penger og lurer deg ved å si at hun utpresser ham. Hadde hun utpresset ham for mange tusen kroner ville han, som et relativt oppegående menneske, anmeldt henne til politiet. Men det gjør han ikke. Hvorfor ikke? Fordi han er skyldig henne penger og hun presser ham til å betale tilbake det han skylder

Anonymkode: 3b6ff...039

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Han er skyldig henne penger og lurer deg ved å si at hun utpresser ham. Hadde hun utpresset ham for mange tusen kroner ville han, som et relativt oppegående menneske, anmeldt henne til politiet. Men det gjør han ikke. Hvorfor ikke? Fordi han er skyldig henne penger og hun presser ham til å betale tilbake det han skylder

Anonymkode: 3b6ff...039

Nei, jeg tror ikke det. Utifra alt han har fortalt. Jeg har sagt at han må gå til politiet. Men han gruer seg for det. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Nei, jeg tror ikke det. Utifra alt han har fortalt. Jeg har sagt at han må gå til politiet. Men han gruer seg for det. 

Hva presser hun med da? 

Skrevet

Hva presser hun med da? 

Spre bilder av han. 

Skrevet

I fare for å bli kjent igjen. Men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor han forteller meg dette. Eksen har reist i mange mange timer for å komme til han i helgen for å presse han for penger. Jeg forstår ikke hva som skjer. Han gråter i tlf til meg. Høres ut som krokodille tårer... hi 

Skrevet

Han må anmelde henne, og innta en mer likegyldig holdning overfor henne. Bare la henne spre bilder davel. Kan vel ikke være verre enn en naken kropp eller hva mer kan det være? 

Sprer hun bilder kan han I ALLEFALL anmelde, så for å få fortgang på å stoppe galskapen, la det skje 🙄

Anonymkode: 76edf...113

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Han må anmelde henne, og innta en mer likegyldig holdning overfor henne. Bare la henne spre bilder davel. Kan vel ikke være verre enn en naken kropp eller hva mer kan det være? 

Sprer hun bilder kan han I ALLEFALL anmelde, så for å få fortgang på å stoppe galskapen, la det skje 🙄

Anonymkode: 76edf...113

Jeg har sagt det til han. Eksen er reist 50 mil for å komme til han i helgen for å presse for penger. Jeg skjønner ikke. Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...