Anonym bruker Skrevet 18. februar #1 Skrevet 18. februar Men han klager over at eksen konstant kontakter han. Han blir så sliten av det. Hun presser han for alt mulig. Anonymkode: 3f5a5...18e
Anonym bruker Skrevet 18. februar #3 Skrevet 18. februar Anonym bruker skrev (1 time siden): Ok. Anonymkode: 55ed6...c12 Kan du ikke snart slutte med disse «ok»-meldingene dine? Ingen synes at du er morsom. Anonymkode: c73dc...bdf
Anonym bruker Skrevet 18. februar #4 Skrevet 18. februar Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Kan du ikke snart slutte med disse «ok»-meldingene dine? Ingen synes at du er morsom. Anonymkode: c73dc...bdf Ok. Anonymkode: e061a...4be
Anonym bruker Skrevet 18. februar #5 Skrevet 18. februar Har han barn med eksen? Anonymkode: 686e6...92d
Anonym bruker Skrevet 18. februar #6 Skrevet 18. februar Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Har han barn med eksen? Anonymkode: 686e6...92d Nei. Anonymkode: 3f5a5...18e
Anonym bruker Skrevet 18. februar #7 Skrevet 18. februar Har du et spørsmål? Eller ville du bare fortelle oss det? Anonymkode: b66a2...0bb
Anonym bruker Skrevet 18. februar #8 Skrevet 18. februar Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Har du et spørsmål? Eller ville du bare fortelle oss det? Anonymkode: b66a2...0bb Er det et rødt flagg? Hun presser han til å overføre mange tusen. Og han gjør det. Han går helt i kjelleren av det. Hi Anonymkode: 3f5a5...18e
Anonym bruker Skrevet 18. februar #9 Skrevet 18. februar Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Er det et rødt flagg? Hun presser han til å overføre mange tusen. Og han gjør det. Han går helt i kjelleren av det. Hi Anonymkode: 3f5a5...18e Han er dum. Anonymkode: f000b...a44
Anonym bruker Skrevet 18. februar #10 Skrevet 18. februar Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Er det et rødt flagg? Hun presser han til å overføre mange tusen. Og han gjør det. Han går helt i kjelleren av det. Hi Anonymkode: 3f5a5...18e Hva tror du selv? Vil du blandes inn i deres forhold? For de har fremdles et forhold og det må du godta om dere skal være sammen. Anonymkode: b66a2...0bb
Anonym bruker Skrevet 18. februar #11 Skrevet 18. februar Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hva tror du selv? Vil du blandes inn i deres forhold? For de har fremdles et forhold og det må du godta om dere skal være sammen. Anonymkode: b66a2...0bb Nei, de har ikke et forhold. Anonymkode: 3f5a5...18e
Anonym bruker Skrevet 18. februar #12 Skrevet 18. februar Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Nei, de har ikke et forhold. Anonymkode: 3f5a5...18e De har jo et forhold når hun kontakter han hele tiden Anonymkode: 08070...0ab
Anonym bruker Skrevet 18. februar #13 Skrevet 18. februar Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei, de har ikke et forhold. Anonymkode: 3f5a5...18e Høres det bedre ut med relasjon? Samme det, det har de. Anonymkode: 39156...a6c
Anonym bruker Skrevet 18. februar #14 Skrevet 18. februar Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Høres det bedre ut med relasjon? Samme det, det har de. Anonymkode: 39156...a6c Ja. Ok. Det er jo merkelig da! Han er singel. Han sier han er ferdig med henne. Men at hun psyker henne ned. TS. Anonymkode: 3f5a5...18e
Anonym bruker Skrevet 18. februar #15 Skrevet 18. februar Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ja. Ok. Det er jo merkelig da! Han er singel. Han sier han er ferdig med henne. Men at hun psyker henne ned. TS. Anonymkode: 3f5a5...18e *HAN Anonymkode: 3f5a5...18e
Anonym bruker Skrevet 18. februar #16 Skrevet 18. februar Styr unna. Hun har taket på han og han kommer ikke til å sette ned foten. Fortsetter du med han, kommer du snart til å bli dratt med i de syke greiene dem imellom. Anonymkode: 34506...6ee
Anonym bruker Skrevet 19. februar #18 Skrevet 19. februar Anonym bruker skrev (6 timer siden): Styr unna. Hun har taket på han og han kommer ikke til å sette ned foten. Fortsetter du med han, kommer du snart til å bli dratt med i de syke greiene dem imellom. Anonymkode: 34506...6ee Ja. Hun har tydeligvis taket på han. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor! Anonymkode: 3f5a5...18e
Anonym bruker Skrevet 19. februar #19 Skrevet 19. februar Anonym bruker skrev (8 timer siden): Hun presser han til å overføre mange tusen. Og han gjør det. Han er skyldig henne penger og lurer deg ved å si at hun utpresser ham. Hadde hun utpresset ham for mange tusen kroner ville han, som et relativt oppegående menneske, anmeldt henne til politiet. Men det gjør han ikke. Hvorfor ikke? Fordi han er skyldig henne penger og hun presser ham til å betale tilbake det han skylder Anonymkode: 3b6ff...039
Anonym bruker Skrevet 19. februar #20 Skrevet 19. februar Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Han er skyldig henne penger og lurer deg ved å si at hun utpresser ham. Hadde hun utpresset ham for mange tusen kroner ville han, som et relativt oppegående menneske, anmeldt henne til politiet. Men det gjør han ikke. Hvorfor ikke? Fordi han er skyldig henne penger og hun presser ham til å betale tilbake det han skylder Anonymkode: 3b6ff...039 Nei, jeg tror ikke det. Utifra alt han har fortalt. Jeg har sagt at han må gå til politiet. Men han gruer seg for det. Anonymkode: 3f5a5...18e
Anonym bruker Skrevet 19. februar #21 Skrevet 19. februar Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Nei, jeg tror ikke det. Utifra alt han har fortalt. Jeg har sagt at han må gå til politiet. Men han gruer seg for det. Anonymkode: 3f5a5...18e Hva presser hun med da? Anonymkode: b66a2...0bb
Anonym bruker Skrevet 19. februar #22 Skrevet 19. februar Anonym bruker skrev (1 time siden): Hva presser hun med da? Anonymkode: b66a2...0bb Spre bilder av han. Anonymkode: 3f5a5...18e
Anonym bruker Skrevet 21. februar #23 Skrevet 21. februar I fare for å bli kjent igjen. Men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor han forteller meg dette. Eksen har reist i mange mange timer for å komme til han i helgen for å presse han for penger. Jeg forstår ikke hva som skjer. Han gråter i tlf til meg. Høres ut som krokodille tårer... hi Anonymkode: 3f5a5...18e
Anonym bruker Skrevet 21. februar #24 Skrevet 21. februar Han må anmelde henne, og innta en mer likegyldig holdning overfor henne. Bare la henne spre bilder davel. Kan vel ikke være verre enn en naken kropp eller hva mer kan det være? Sprer hun bilder kan han I ALLEFALL anmelde, så for å få fortgang på å stoppe galskapen, la det skje 🙄 Anonymkode: 76edf...113
Anonym bruker Skrevet 21. februar #25 Skrevet 21. februar Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Han må anmelde henne, og innta en mer likegyldig holdning overfor henne. Bare la henne spre bilder davel. Kan vel ikke være verre enn en naken kropp eller hva mer kan det være? Sprer hun bilder kan han I ALLEFALL anmelde, så for å få fortgang på å stoppe galskapen, la det skje 🙄 Anonymkode: 76edf...113 Jeg har sagt det til han. Eksen er reist 50 mil for å komme til han i helgen for å presse for penger. Jeg skjønner ikke. Hi Anonymkode: 3f5a5...18e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå