Gå til innhold

Bruker dere flanellsengesett nå på vinteren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymkode: eec78...261

Skrevet

Ja. Det er første vinteren jeg bruker det, og det kommer jeg til å fortsette med. Så varmt og deilig!

Anonymkode: 371f8...0c2

Skrevet

Jeg hadde et flanellsett for flere år siden, endte med å gi det bort.

Før jul kjøpte jeg et flanellsett fra Høie - og etterpå har dette blitt brukt hele tiden, vasker og setter på igjen med det samme. Tydelig helt annen og mye bedre kvalitet enn det jeg hadde for flere år siden.

Sover faktisk bedre i det, for det gir mye jevnere varme under dynen. (Sover alltid med åpent vindu, så kan være veldig kaldt på soverommet.)

Anonymkode: eaea8...bc3

Skrevet

Ja. Flanell på vinteren og krepp på sommeren. 👍

Skrevet

Absolutt. Det varmer på en helt annen måte enn andre stoff. Men det må være av god kvalitet, det man kjøper til 399,- på Kid er ikke god nok, syns jeg. 

Jeg har to sett fra Høie og de veksler jeg på gjennom hele vinteren. Vi har minus 15 grader her og jeg sover med åpent vindu, har det så varmt og godt under dundyne og flanell ❤️ 

Skrevet

Nei, bruker sateng hele året

Anonymkode: eb878...3a7

Skrevet

Ja, både sengesett og laken i flanell.

Må ha litt god kvalitet da.

Anonymkode: 8675a...30a

Skrevet

Nei, bruker kun Egyptisk bomull.

Anonymkode: f3970...f63

Skrevet

Nei. Jeg synes flanell er ekkelt å røre. Bruker bomull året rundt. 

Tenåringen liker flanell, også hele året.

Anonymkode: 17d82...34e

Skrevet

Ja! Bruker bare sengetøy fra Halvor Bakke

Anonymkode: 03197...1d1

Skrevet

Jeg liker ikke flanell. Min mor sverger til det på vinteren, så jeg har sovet mye i flanell. 
Foretrekker bomull av god kvalitet. Krepp på sommeren. Tykkere bomullsstoffer på vinteren. 

Anonymkode: 5119d...581

Skrevet

Ja, flanell om vinteren og sateng om sommeren. Kjøper Kid sitt garnfargede og det er så lunt og deilig. Om høsten gleder jeg meg til det blir kaldt nok til å få på flanell. 

Skrevet

Bruker krepp og sateng stort sett. Året rundt.

Skrevet

Flanell om vinteren. Fra ca november til mars. 

Skrevet

Flanell eller teddy. Mest teddy, også laken, kjennes ut som jeg ligger inni en kosebamse.

Anonymkode: 6c358...35e

Skrevet

Ja. Enten det eller garnfarga bomull. På sommaren bommullssateng, krepp eller vanlig bomull.

Eg har for mykje sengetøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...