Gå til innhold

Dama litt misunnelig om jeg har «guttekveld» også inkludert med hennes bestekompis og 2 andre av hennes kompiser

Anbefalte innlegg

Meg og fruen har hvert i lag i nå 3 år. Vi er meste parten 96% av tiden vil jeg si med hverandre, har bare 2 gode kompiser ene bor 2 timer fra meg og han andre bor noen minutter unda meg, vi treffes ikke ofte pga jobb og dame, meg og fruen vi bor ikke sammen men vi er i min leilighet. Eller ut og spiser en gang i blant og noen 4-6 ganger i året med hennes venner som også jeg kommer veldig godt overens! Jeg hinter til henne at jeg gjerne hadde hvert litt gira i å ha en liten guttekveld med gaming og spill og litt øl og chips. Hadde da invitert min bestekompis og hennes 3 som også er blitt mine kompiser etter tid. Men hun virker ikke helt gira på det eller der jeg nevnte kompisene hennes.

Er jeg urimelig? Jeg liker ikke å feste eller å dra på byen så det er jo et nei fra meg. 

Anonymkode: 8a58a...c7f

Fortsetter under...

Ehhh... Nei. Du er overhodet ikke urimelig. Men det er hun! At hun ikke unner deg dette finner jeg rart. 

Anonymkode: 9d6c3...8f4

Kan du ikke spørre henne direkte om hvorfor det virker som at hun ikke ønsker at du skal ha guttekveld?

Eneste jeg kan tenke (annet enn at hun er sjalu og vil ha deg for seg selv) er enten at hun har fortalt bestekompisen ting hun er redd skal komme fram eller at hun gjerne vil være med selv.
Det er viktig å ha separate liv også. Her er mannen mye sammen med kompiser og ser på fotball og drikker øl, på pokerkvelder eller quiz på puben. Og jeg er sammen med venninner. Det er sunt/nødvendig å ha sitt eget liv også! 

Men hvorfor spørre om lov? Dere eier ikke hverandre.  Jeg hadde bare sagt at «lørdag om to uker har jeg invitert noen kompiser til guttekveld». 

Anonymkode: 9ccc7...e1c

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kan du ikke spørre henne direkte om hvorfor det virker som at hun ikke ønsker at du skal ha guttekveld?

Eneste jeg kan tenke (annet enn at hun er sjalu og vil ha deg for seg selv) er enten at hun har fortalt bestekompisen ting hun er redd skal komme fram eller at hun gjerne vil være med selv.
Det er viktig å ha separate liv også. Her er mannen mye sammen med kompiser og ser på fotball og drikker øl, på pokerkvelder eller quiz på puben. Og jeg er sammen med venninner. Det er sunt/nødvendig å ha sitt eget liv også! 

Men hvorfor spørre om lov? Dere eier ikke hverandre.  Jeg hadde bare sagt at «lørdag om to uker har jeg invitert noen kompiser til guttekveld». 

Anonymkode: 9ccc7...e1c

Som 3 av disse kompisene er dama hans sine kompiser

Anonymkode: 8fce5...557

Da det ble slutt mellom sønnen min og hans kjæreste gjennom flere år mistet han flere av kompisene fra før hennes tid 

Han kunne jo ikke annet enn å akseptere at hun var mer "likandes" enn han, så de valgte henne etter bruddet. Men det var sårt. De ville heller være sammen med henne og hennes gjeng enn han...

Tipper det er noe sånt hun er redd for, at du skal ta over hennes venner på en måte.

Anonymkode: 79342...8bf

Dette er jo nøyaktig samme måte å skrive på som hun som ikke liker at kjæresten følger venninnen hennes til bussen og som stresser over at en annen venninne kanskje, muligens kan komme til å spør om å feire bursdagen hos dem. 

Har du bare snudd på problemstillingen, hi? 

Uansett har ingen partner rett til å verken nekte eller bli sur for at man vil tilbringe tid sammen med venner uten kjæresten til stede. Inviter hvem du vil, men slutt å antyde og hinte - snakk ordentlig sammen og vær åpen om hva dere ønsker og trenger. 

Anonymkode: 65422...507

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...