Gå til innhold

Konspirasjon

Anbefalte innlegg

Jeg har noen bekjente som er var veldig mot Covid-vaksinen og absolutt alle tiltak som ble satt i gang. Det er jo selvsagt greit å være det. Det som forundrer meg er at de etter dette har blitt motsatt på det meste. Den vestlige verden og pressen er nå blitt løgnere og bedragere, bare opptatt av penger og å manipulere oss.  Putin og Trump derimot er ærlige og bra for verden. Den vestlige verden er bare ute etter dem og de er ikke slik de fremstilles. Egentlig er de gode statsledere som tar gode beslutninger for sitt land og verdensfreden. Krigen i Ukraine fremstilles også feil og Russland er ganske uskyldig. Det er ingen middelvei i det hele tatt. Alle vi som ikke mener det samme som dem er saueflokk og for dumme til å tenke selv og se bak sløret av bedrag som de har trukket bort.  Jeg synes det er veldig interessant at når de først er kritisk til noe, så stoler de ikke på noe lenger. Det er som the Matrix har blitt virkelig for dem. Noen andre som har bekjente som falt i konspirasjonsgryten?

Anonymkode: 38295...2d8

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452683-konspirasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har noen bekjente som er var veldig mot Covid-vaksinen og absolutt alle tiltak som ble satt i gang. Det er jo selvsagt greit å være det. Det som forundrer meg er at de etter dette har blitt motsatt på det meste. Den vestlige verden og pressen er nå blitt løgnere og bedragere, bare opptatt av penger og å manipulere oss.  Putin og Trump derimot er ærlige og bra for verden. Den vestlige verden er bare ute etter dem og de er ikke slik de fremstilles. Egentlig er de gode statsledere som tar gode beslutninger for sitt land og verdensfreden. Krigen i Ukraine fremstilles også feil og Russland er ganske uskyldig. Det er ingen middelvei i det hele tatt. Alle vi som ikke mener det samme som dem er saueflokk og for dumme til å tenke selv og se bak sløret av bedrag som de har trukket bort.  Jeg synes det er veldig interessant at når de først er kritisk til noe, så stoler de ikke på noe lenger. Det er som the Matrix har blitt virkelig for dem. Noen andre som har bekjente som falt i konspirasjonsgryten?

Anonymkode: 38295...2d8

De stoler ikke på noe, bortsett fra Trump, Musk og Putin, de er godhjerta, men misforståtte frihetskjempere som vil alle godt. Sånne folk skremmer meg.  Jeg har heldigvis ingen som uttrykker sånne meninger nærme meg, men ser galskapen hos mer perifere på nett.

Anonymkode: 608e6...4ff

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452683-konspirasjon/#findComment-150185675
Del på andre sider

Hvorfor er verden blitt svart, hvit? Hva med om noe av det de mener er sant? Og noe av det du mener er sant? Vi vet jo ikke. Vi leser jo bare det mediene skriver, og det hender jo de overdriver og lyver for klikk. Sant?

Det er ikke sikkert Trump og Putin er løsningen, men jeg er jaggu skeptisk til mange av dagens Europaledere og. Vi må ikke være naive heller. 

Anonymkode: 8ddab...743

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452683-konspirasjon/#findComment-150185839
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...