Gå til innhold

OnlyFans spørsmål

Anbefalte innlegg

Mannen min driver å får likes på insta fra mange forskjellige unge, pene jenter som vi ikke kjenner. Jeg har sett på profilen til noen av disse jentene og alle har link til onlyFans. Ofte er likes fra de jentene bare synlig en dag og så er de borte neste gang jeg ser. Fjerner eller skjuler han de? Jeg får litt dårlig magefølelse av dette, hvorfor er disse unge bertene interessert og gir likes på hans bilder? Betyr det at han driver med noe på onlyfans?

Anonymkode: d5369...365

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452677-onlyfans-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Så det er ikke sannsynlig at han plutselig får så mange likes fra OnlyFans fordi han har vært på OF altså?

Det er det umulig for oss å vite.
Selvfølgelig er det en liten sannsynlighet for det, men tenker at det er en større sannsynlighet for at det er jenter som jakter på følgere.

Anonymkode: cc54c...bae

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Så det er ikke sannsynlig at han plutselig får så mange likes fra OnlyFans fordi han har vært på OF altså?

Det kan like gjerne være en han kjenner som har hatt noe å gjøre med en dame derfra.

Om Geir blir "venn" med en dame på onlyfans vil den dama gå inn på profilen tll alle Geir sine venner i håp om å finne flere menn hun kan suge tom for penger...

Anonymkode: 3123e...cbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...