Gå til innhold

Folk som fortsatt mener at Trump er det beste alternativet

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du er drøy.

Jeg aksepterer det meste. Omgir meg med mange jeg er uenig med. Men her trekker jeg grensen. De jeg kjenner som hyller Trump er rabulister, og det er ikke bare Trump som er problematisk med deres syn på verden. Det er konspiratoriske teorier, antivax osv. og det gidder jeg ikke å ha i livet mitt. Der hvor jeg kan kutte - altså i mitt eget liv - der gjør jeg det. Omgir du deg med folk du ikke kan fordra? 

HI

Anonymkode: 3bc79...968

Så og si hver dag faktisk! Stor forskjell på å omgås noen, og bevisst kutte ut noen fra livet ditt som er venner/familie.

Anonymkode: 8154c...519

Fortsetter under...

Hvordan klarer dere å fortsatt tro på media etter all propaganda om.vaksine som egentlig dreper folk? 

Er dere klar over at det er over 30.000 nordmenn på facebookgruppe for bivirkningen av vaksinen ? 

Media lyver om mye nå .... usaid ble stoppet og Usa har spart allerede 90 billioner dollar. .penger som var brukt til å kontrollere media i mange land i verden. Propaganda !! 

Hør selv på talene til Trump til Vance . Ikke sluk alt media sier 

Anonymkode: aae75...4b4

Punktum for mitt siste svar

HI

Anonym bruker skrev (På 17.2.2025 den 9.09):

Trump, Trump, er vår mann! Trump, Trump, før oss fram!

Han er på god vei å fikse fred i Ukraina og mellom Israel og nabolandene. Folk som liker fred og sånn liker Trump. Folk som ikke liker fred liker ikke Trump.

Anonymkode: 7cd90...d26

Syns du virkelig at en fredsforhandling uten Ukraina er en god løsning? Hva med at han skal ta over Gaza og bygge riviera der, høres det ut som en god løsning for de 2 millionene som blir kastet ut?

Anonymkode: 223ca...e10

Anonym bruker skrev (På 17.2.2025 den 8.21):

For meg nå er det rett og slett ingen unnskyldning. Om de ikke ser hvor farlig dette er for verden så har de ingenting i mitt univers å gjøre. Det er ikke mange i min omkrets, men de få det gjelder ryker rett ut. Venner som familie. 

Nå er jeg så fortvilet og forbanna at jeg måtte bare få det ut. 

Det som er så herlig ironisk her, er at Trump i all hovedsak styrer på grunn av mennesker som du :) 

Hvordan får DET deg til å føle deg?

Anonymkode: f2cd5...081

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

De har masse bevis siden de ser hva pengene har gått til, de har kontroll på kontoene nå. Derfor ble alt stoppet ..

De har ikke masse bevis, de har sendt inn folk som ikke kan noe som helt om jobben de er satt til. Så de tingene de ikke forstår, blir logget som svindel. Og siden disse folka har noen form form utdannelse eller erfaring i revisjon, så blir det fort mye feil. Skal man gjøre en revisjon, skal det gjøres riktig!

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

De har ikke masse bevis, de har sendt inn folk som ikke kan noe som helt om jobben de er satt til. Så de tingene de ikke forstår, blir logget som svindel. Og siden disse folka har noen form form utdannelse eller erfaring i revisjon, så blir det fort mye feil. Skal man gjøre en revisjon, skal det gjøres riktig!

De som er ansatt av Musk, er like kompetente som Tommy Sharif er til  å bli sjef for oljefondet!

image.thumb.png.5fbfbcb55ee4baf14055522cacb50df4.png

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hvordan klarer dere å fortsatt tro på media etter all propaganda om.vaksine som egentlig dreper folk? 

Er dere klar over at det er over 30.000 nordmenn på facebookgruppe for bivirkningen av vaksinen ? 

Media lyver om mye nå .... usaid ble stoppet og Usa har spart allerede 90 billioner dollar. .penger som var brukt til å kontrollere media i mange land i verden. Propaganda !! 

Dette skjer når man slutter å ta vaksiner:

image.thumb.png.30444ea828489a891bbaea04e8c7135e.png

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det som er så herlig ironisk her, er at Trump i all hovedsak styrer på grunn av mennesker som du :) 

Hvordan får DET deg til å føle deg?

Hvordan kom du til den konklusjonen? Hvorfor styrer han pga mennesker som aldri kunne stemt på han?

Dette skjer når man slutter å ta vaksiner:

image.thumb.png.30444ea828489a891bbaea04e8c7135e.png

Nettopp. Man trenger ikke gasse folk for å utrydde dem. Man kommer langt med vranglære og skremselspropaganda. 

MissSaigon skrev (24 minutter siden):

Nettopp. Man trenger ikke gasse folk for å utrydde dem. Man kommer langt med vranglære og skremselspropaganda. 

Mennesker kommer til å dø uansett. Er det ikke da bedre at færrest mulig dør, eller er det bedre at laaaangt flere dør, men at man ikke kan knytte disse direkte til en person? Eller, forresten, burde vi ikke først og fremst kvitte oss med Putin og Xi? Hvorfor er vi så opptatt av Trump?

Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Igjen. Å bli motsagt er ikke det samme som å bli nektet å ytre seg. 

Hvorfor er det så vanskelig å forstå?

Denne mannen er nr 2 i et av de mektigste landene i verden, han blir IKKE kneblet på noe som helst måte. 

Anonymkode: 9773f...cc5

Men det å havne i fengsel for å ha kalt noen en tissefant er faktisk å ta fra dem ytringsfriheten deres.

Men det å havne i fengsel for å ha kalt noen en tissefant er faktisk å ta fra dem ytringsfriheten deres.

Dette er jo STASI. What the f..... Og fortsatt er tyske styresmakter i sjokk over at JD Vance adresserer meningstyrani i talen sin. 

Anonymkode: 7eb83...c9d

Annonse

Hvorfor bruke så mye krefter på å være irritert på dette?

Jeg hadde hatt mer forståelse om dette var en mann nordmenn hadde hatt sjanse på å gi stemme til.

Vi i Norge har ingenting med valget å gjøre. 

Å bli så følelsesstyrt på noe som ligger langt utenfor vår kontroll virker kort og godt litt merkelig ut.

S

Anonymkode: dba78...486

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Dødeligheten generelt har jo vært mye høyere blandt de uvaksinerte enn de vaksinerte. 30.000 på en FB gruppe sier ingenting. De fleste hadde sansynlig vis hatt de samme symptomene om de hadde fått narrevaksine.

Anonymkode: 90dcc...e29

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

De har masse bevis siden de ser hva pengene har gått til, de har kontroll på kontoene nå. Derfor ble alt stoppet ..

Du er klar over at i øst Europa er valget blitt annullert da usa Biden administrasjonen Soros nettverket ikke likte at en kandidat de ikke har godkjent vant valget? 

Dere har vært løyet før en gang, hvorfor stoler dere på media fortsatt? 

Jeg har ikke vaksinert meg men kjenner desverre mange som sliter eller som er døde etter vaksine. 

Hvilket valg ble anulert?

Med alle de spik spenna gærne lederne som finnes i denne verden, og alle disse menneskene som lider under diktatur, fattigdom og brutal urettferdighet, så er det noe veldig snålt, og også veldig norskt, over dette voldsomme engasjementet som retter seg mot Trump. Han er jo bare en liten trassig skolegutt sammenlignet med andre.

Anonymkode: 19f50...b20

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Med alle de spik spenna gærne lederne som finnes i denne verden, og alle disse menneskene som lider under diktatur, fattigdom og brutal urettferdighet, så er det noe veldig snålt, og også veldig norskt, over dette voldsomme engasjementet som retter seg mot Trump. Han er jo bare en liten trassig skolegutt sammenlignet med andre.

Anonymkode: 19f50...b20

En liten trassig skolegutt som leder verdens mektigste land. Ikke noe urovekkende ved det, nei.

Anonymkode: 6db75...751

Utrolig at man angripes fra øst og vest for å ikke hate en demokratisk valgt person. Det virker som om hvis man ikke utrykker avsky, så er man en mindre intelligens konspi-antivakser, flatjordtilhenger med tinnfoliehatt. Sant?

Anonymkode: 799b8...688

Hvorfor bruke så mye krefter på å være irritert på dette?

Jeg hadde hatt mer forståelse om dette var en mann nordmenn hadde hatt sjanse på å gi stemme til.

Vi i Norge har ingenting med valget å gjøre. 

Å bli så følelsesstyrt på noe som ligger langt utenfor vår kontroll virker kort og godt litt merkelig ut.

S

Anonymkode: dba78...486

Det er et norsk fenomen. Nordmenn er de som tror sterkest på jordens snarlige undergang. Klimaproblemet, Trump og Putin, Midt-Østen og Palestinere, det er ingen steder i verden hvor disse problemene er mer alvorlige enn i Norge. 

Anonymkode: 1e292...8f7

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Utrolig at man angripes fra øst og vest for å ikke hate en demokratisk valgt person. Det virker som om hvis man ikke utrykker avsky, så er man en mindre intelligens konspi-antivakser, flatjordtilhenger med tinnfoliehatt. Sant?

Anonymkode: 799b8...688

Det er norske tilstander, skapt av norske medier. Dette er like absurd som at vi har fanatiske nordmenn som har en dyp relasjon til palestinere. Folk som elsker andre nasjonaliteter kan vennligst melde flytting til disse landene.

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Det er norske tilstander, skapt av norske medier. Dette er like absurd som at vi har fanatiske nordmenn som har en dyp relasjon til palestinere. Folk som elsker andre nasjonaliteter kan vennligst melde flytting til disse landene.

Så du vil deportere folk som ikke deler din mening?Ja,det gjorde jo Hitler også ..

Østerdølen skrev (3 minutter siden):

Så du vil deportere folk som ikke deler din mening?Ja,det gjorde jo Hitler også ..

Gjorde han? Her i Norge hadde vi Grini. I Tyskland hadde de både natt og tåke. Faktisk trengte folk med annerledes meninger ikke reise særlig langt.

Anonymkode: 6dfd8...01b

Det er et norsk fenomen. Nordmenn er de som tror sterkest på jordens snarlige undergang. Klimaproblemet, Trump og Putin, Midt-Østen og Palestinere, det er ingen steder i verden hvor disse problemene er mer alvorlige enn i Norge. 

Hvilken forskning bygger du de uttalelsene på?

Gjorde han? Her i Norge hadde vi Grini. I Tyskland hadde de både natt og tåke. Faktisk trengte folk med annerledes meninger ikke reise særlig langt.

Anonymkode: 6dfd8...01b

Hvor tror du som var på Grini skulle. Min bestefar satt på Grini, de skulle sendes til Tyskland, men var heldige og ble reddet før det.

Anonymkode: 75bec...ec3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...