Gå til innhold

Har du vært utro?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Bare med en jeg var sammen med som 18 åring. Han var ikke greit med meg, prøvde å komme meg ut av forholdet. Men kunne ikke flytte fra han, hadde foreldre som var midt i en forferdelig skilsmisse. Så ja.. Jeg var utro mot han. Angrer ikke i det hele tatt. Vi bare bodde sammen. Han var ute og gjorde sine ting, jeg mine. 

Men aldri vært utro mot andre jeg har vært sammen med.

Vært sammen med mannen i 19 år, godt i 15. Skal aldri være utro mot han. 😊 og jeg stoler på at han ikke gjør det mot meg. 

Anonymkode: 82e5f...ec0

Jeg har ikke vært fysisk utro, men emosjonelt utro. Det vil si at jeg ikke har avvist tilnærmelser jeg har fått skriftlig fra noen som betyr mye for meg. 

Det skal sies at mannen min sier at jeg kan ha forhold til andre om jeg vil, så lenge det er vi som er sammen. Det kunne jeg ikke klart tror jeg.. 

HI

Anonymkode: 7008a...3c2

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg har ikke vært fysisk utro, men emosjonelt utro. Det vil si at jeg ikke har avvist tilnærmelser jeg har fått skriftlig fra noen som betyr mye for meg. 

Det skal sies at mannen min sier at jeg kan ha forhold til andre om jeg vil, så lenge det er vi som er sammen. Det kunne jeg ikke klart tror jeg.. 

HI

Anonymkode: 7008a...3c2

Hmm Hvorfor sier han det? Har han det selv?

Anonymkode: 82e5f...ec0

Har aldri vært utro, elsker mannen min. 
Jeg chattet med en fyr før jeg møtte mannen min for 25 år siden. 
vi flørtet på meldinger og hadde det hyggelig. Han skrev en dag at han hadde møtt ei dame og ville avslutte skrivingen med meg. Dette kaller jeg en skikkelig mann 💪🏼 

Anonymkode: 1d969...a74

Annonse

Jeg og mannen har vært gift i 19 år, og har vært sammen med 22 år. 

Jeg klinte med en annen mann da vihadde vært sammen i et år. 

Og så traff jeg på en gammel flamme 8 år etter. Vi gikk en tur og holdt hender mens vi gikk. 

Anonymkode: 52866...964

Jeg har ligget med en annen mann. Jeg var 19 år og var på ferietur i et annet land. Ingen annen unnskyldning enn at jeg var ung og veldig betatt der og da. Er fortsatt sammen med han jeg var sammen med da. Han vet ingenting, men har hatt sine mistanker. 

Anonymkode: 681cd...826

Jeg har vært utro. Lenge før 40+. Ja, det er normalt. Mer normalt enn man ønsker å tro. 

Etter å ha vært i ett forhold "bestandig" så skjønner jeg mer og mer av hva jeg trenger og ønsker her i livet, av en partner. Og når det ikke innfris eller er forsøkt jobbet for så kan det fort være vanskelig å ikke falle for fristelsen. Men så er jo ikke gresset grønnere da, men ett snev av kortvarig lykke. 

Anonymkode: 1b16c...37a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...