Anonym bruker Skrevet 16. februar #1 Del Skrevet 16. februar Hei. Vi er en familie med to jenter på 7 og 9. Vi bor i et område siden snart 5 år. Det finnes noen klikker av mammaer som omgås i området vårt og jeg har prøvd å bli kjent med folk i området (mammaer til jentenes venner i hovedsak). Dette har gått litt… Går noen turer innimellom med noen damer jeg kjenner. I tillegg skravler med mammaer mens yngste er på aktiviteter. Men når damene i området har fester/jentekvelder så blir jeg aldri bedt og jeg er ikke en av de nærmeste til noen. samboen min er dessverre ikke så veldig interessert i å lære kjenne noen , han har et par nærme venner som ikke bor i området vårt og nøyer seg med det. Den eldste datteren min var hos en venninne igår og mammaen der hadde noen damer på besøk (mammaer til mine barns venner) hun kommer hjem og spør: «mamma, hvorfor var ikke du bedt»? Jeg skjønner godt at man ikke kan være bedt på alt. men for meg er dette et stort savn å være invitert på så lite/ingenting. jeg trenger tips og råd , Hva kan jeg gjøre for å få meg noen nærmere venner og bli en del av det som skjer blant mammaene i området her? Vært år gruer jeg meg til nyttår, 17 mai mm da vi ikke blir invitert noen steder. Barne begynner å bli så store så de merker at vennenes foreldre omgås. Har tenkt på å selv invitere men da alle andre ber hverandre frem og tilbaks har jeg ikke turt og tenkt det vært rart om de ble bedt hjem til oss. (Også da samboen min ikke kjenner noen særlig godt.) Takknemlig for alle råd! Anonymkode: 8e5d8...a3e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452652-litt-ensom/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå