Anonym bruker Skrevet 15. februar #1 Skrevet 15. februar Jeg er i midten av 40 årene, er det ok å gå med Uggs? Eller ser det ut som jeg prøver for hardt? Anonymkode: a118b...a96
amandine Skrevet 15. februar #2 Skrevet 15. februar Nei nå må du gi deg. Jeg er ti år eldre enn deg og tar du uggsene mine blir jeg illsint. Jeg har brukt uggs de siste 25 årene og det akter jeg å fortsette med. Jeg er da ikke for gammel for skoene mine??
Anonym bruker Skrevet 15. februar #3 Skrevet 15. februar amandine skrev (3 minutter siden): Nei nå må du gi deg. Jeg er ti år eldre enn deg og tar du uggsene mine blir jeg illsint. Jeg har brukt uggs de siste 25 årene og det akter jeg å fortsette med. Jeg er da ikke for gammel for skoene mine?? Godt å høre, elsker Uggsene mine det samme gjør føttene mine❤️ Anonymkode: a118b...a96
TinaK 1990 Skrevet 15. februar #4 Skrevet 15. februar Aldri for gammel, men anbefaler ikke ugg til eldre som er ustø🤣. Ikke mye støtte rundt føttene🤣
Anonym bruker Skrevet 15. februar #5 Skrevet 15. februar Nei, Uggs er aldri pent, uansett alder. Behagelig, men ikke pent. Anonymkode: 30392...246
amandine Skrevet 15. februar #6 Skrevet 15. februar TinaK 1990 skrev (12 minutter siden): Aldri for gammel, men anbefaler ikke ugg til eldre som er ustø🤣. Ikke mye støtte rundt føttene🤣 Nå finnes uggs i mange forskjellige utgaver, da. Jeg har mange forskjellige, og de passer mine føtter som også liker å gå barbent eller i converse. Jeg kan være enig i at den vanlige typen ikke har så mye støtte, men sååå ille er det ikke. Jeg kommer garantert til å gå med uggs når jeg er 70 også. Og eventuelt ustø.
Anonym bruker Skrevet 15. februar #7 Skrevet 15. februar I vinter vurderte jeg å kjøpe et par, så lei av å fryse på beina når jeg sitter på kontoret, innbiller meg at de er gode og varme. Jeg er i 40-åra 😅 Anonymkode: 9ec9b...015
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå