Anonym bruker Skrevet 15. februar #1 Skrevet 15. februar Jeg skal lage pulled chicken og ha Libabrød som man kan legge det i. Hvilket tilbehør kan jeg ha? Anonymkode: 640c8...15e
Anonym bruker Skrevet 15. februar #2 Skrevet 15. februar Du kan ha det du vil og det du liker Anonymkode: 84829...347
Anonym bruker Skrevet 15. februar #3 Skrevet 15. februar Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Du kan ha det du vil og det du liker Anonymkode: 84829...347 Tenkte om noen har forslag hva som kan passe bra til Anonymkode: 640c8...15e
Anonym bruker Skrevet 15. februar #4 Skrevet 15. februar Rødløk, syltet eller rå. Smak og behag. Avokado, vet guacamole. Salat. Agurk. Småtomater. Spisspaprika. Mango. Anonymkode: 0ab91...d9f
Anonym bruker Skrevet 15. februar #5 Skrevet 15. februar En eller annen dressing eller rømme, litt etter smak og behag. Her i huset er alle glad i ranch, lager med rømme. Ellers mye de samme tingene som i en tacolefse, de grønnsakene du liker rett og slett. Anonymkode: 3394a...3a9
Anonym bruker Skrevet 15. februar #6 Skrevet 15. februar Jeg har ikke brukt libabrød, men hatt det i pitabrød. Smører litt aioli i brødet,og har noen striper med sticky fingers sweet bbq saus på. Har salat ved siden av, synes det er best. Anonymkode: fa17a...977
Anonym bruker Skrevet 15. februar #8 Skrevet 15. februar Anonym bruker skrev (2 timer siden): Takk for svar 😊 Anonymkode: 640c8...15e Hvordan smaker libabrød? Har tenkt jeg skulle teste det, men har ikke kommet så langt. Anonymkode: fa17a...977
Anonym bruker Skrevet 15. februar #9 Skrevet 15. februar Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hvordan smaker libabrød? Har tenkt jeg skulle teste det, men har ikke kommet så langt. Anonymkode: fa17a...977 Det smaker egentlig ikke så mye….. Anonymkode: 640c8...15e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå