Gå til innhold

Ta ut 10 000 kr i minibank

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Er ikke nevnt hastegrad noe sted

Anonymkode: 39c61...b14

vel når du var så opptatt og kunne ta ut hele 10 000 på en gang så vel jeg jo si det

da kan bare ta ut 5000 en mnd og 5000 en annen mnd

Anonymkode: ac688...ce0

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

vel når du var så opptatt og kunne ta ut hele 10 000 på en gang så vel jeg jo si det

da kan bare ta ut 5000 en mnd og 5000 en annen mnd

Det er ikke hi du siterer.

Anonymkode: 9fdfc...99e

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Litt flaut å ta ut så mye penger i kassa på butikken 🙈

Anonymkode: 18772...668

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Det er jo et faktum at sånne pengesummer i kontanter gjerne brukes til svart arbeid, så jeg skjønner at det føles litt flaut. De som jobber i butikken vet jo også det...

Anonymkode: 74063...607

Jobber i butikk og jeg tenker ikke over det i heletatt. I løpet av en vakt blir det ofte både satt inn og tatt ut alt mellom 50-200K uten at jeg engang enser det. Det er så vanlig nå som minibanker omtrent ikke har penger, og banker ikke lengre har kontanter hos seg. Jeg tenker mindre over at noen tar ut/setter inn penger enn at noen kjøper rare kombinasjoner av varer.

Anonymkode: 73c8c...4bd

Jobber i butikk og jeg tenker ikke over det i heletatt. I løpet av en vakt blir det ofte både satt inn og tatt ut alt mellom 50-200K uten at jeg engang enser det. Det er så vanlig nå som minibanker omtrent ikke har penger, og banker ikke lengre har kontanter hos seg. Jeg tenker mindre over at noen tar ut/setter inn penger enn at noen kjøper rare kombinasjoner av varer.

vel hadde jeg jobbet i butikk hadde jeg ogsikkert flere andre reagert når man tar ut så mye kontanter, det er jo nesten bare ulovlige grunner for at man tar ut så utrolig mye kontanter

jeg jeg tror ikke banker er så tomme for kontanter som det du sier det er bare en grense på hvor mye man kan ta ut av gangen og det skjønner jeg godt

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

vel hadde jeg jobbet i butikk hadde jeg ogsikkert flere andre reagert når man tar ut så mye kontanter, det er jo nesten bare ulovlige grunner for at man tar ut så utrolig mye kontanter

jeg jeg tror ikke banker er så tomme for kontanter som det du sier det er bare en grense på hvor mye man kan ta ut av gangen og det skjønner jeg godt

Du hadde nok reagert ja, det betyr ikke at andre som er normalt oppegående hadde reagert.

Annonse

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Du hadde nok reagert ja, det betyr ikke at andre som er normalt oppegående hadde reagert.

det er vel dem som er oppegående som hadde reagert, du har heller ikke fått det med deg at det er flere som har sagt at dem tenker det samme 🤣

det er vel dem som er oppegående som hadde reagert, du har heller ikke fått det med deg at det er flere som har sagt at dem tenker det samme 🤣

At dere er flere som har tungt for det er ikke et argument. Man kan selvsagt ta ut penger uten at de bak kassen tenker over det. 10’ er ikke så mye penger, heller, så jeg skjønner ikke problemet. 

Anonymkode: 71722...e32

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

At dere er flere som har tungt for det er ikke et argument. Man kan selvsagt ta ut penger uten at de bak kassen tenker over det. 10’ er ikke så mye penger, heller, så jeg skjønner ikke problemet. 

jeg vil si at 10 000 er veldig mye jeg da, jeg hadde alderi turt og gått rundt med så mye penger eller ville hatt det hjemme

økonomi folka på luksusfellen som tjener ganske bra synes også det er veldig mye og anbefaler og ikke ha mer enn det på bruks kontoen 

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

jeg vil si at 10 000 er veldig mye jeg da, jeg hadde alderi turt og gått rundt med så mye penger eller ville hatt det hjemme

økonomi folka på luksusfellen som tjener ganske bra synes også det er veldig mye og anbefaler og ikke ha mer enn det på bruks kontoen 

Ikke mer enn 10 000,- på brukskonto? Hvorfor det? Det er jo ikke nok til en mnd mat engang. 

Å være redd for å ha en såpass liten sum hjemme høres nevrotisk ut. Jeg regner med at du har innbo som er verd mye mer enn det. 

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Sikkert noen ansatte som reagerer, men det er veldig vanlig altså. Spesielt rundt høytider, da går det fort 500K på en dag.

I lokalbanken min må man si ifra om man skal ta ut penger. Minibanken har sperre på 3000. Det er hovedsakelig eldre som tar ut penger og da er det nok ganske slitsomt å komme seg til sentrum for å ta ut penger når de kan gjøre det i dagligvarebutikken dems.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...