Gå til innhold

Monica fra Steinkjer sin sønn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Har du tatt feil av forum og messenger?

Anonymkode: 25920...f0d

Nei, han er en kjendis. Men finner ikke det fulle navnet hans ved å google. Tenkte kanskje noen her visste mer

Anonymkode: 49732...f1f

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Heter han virkelig «Kyle Alessandro» eller er det artistnavn? Er faren fra et annet land? Føler det mangler noe av historien her :)

Høres mer ut som om du reklamerer for han.

Anonymkode: 86a49...89d

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Kjendis🤣

Anonymkode: 11daf...af5

Jeg hadde ikke hørt om han før i går jeg heller. Har visst vært med i MGP. Så en artikkel. Synes bare det var så rart at en tilsynelatende helnorsk gutt fra Steinkjær heter Kyle Alessandro? Så tenkte kanskje det enten er et artistnavn, eller at faren er italiensk-amerikaner eller noe og google for å finne ut av det, men fant ikke noe. Så da tenkte jeg kanskje noen her inne visste noe. Men i stedet ser jeg dere tror at jeg er manageren hans og prøver å markedsføre han eller noe 😄 vil tro målgruppen hans ikke er oss kvinner på 40 men 😂

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde ikke hørt om han før i går jeg heller. Har visst vært med i MGP. Så en artikkel. Synes bare det var så rart at en tilsynelatende helnorsk gutt fra Steinkjær heter Kyle Alessandro? Så tenkte kanskje det enten er et artistnavn, eller at faren er italiensk-amerikaner eller noe og google for å finne ut av det, men fant ikke noe. Så da tenkte jeg kanskje noen her inne visste noe. Men i stedet ser jeg dere tror at jeg er manageren hans og prøver å markedsføre han eller noe 😄 vil tro målgruppen hans ikke er oss kvinner på 40 men 😂

Men hvorfor henviser du til moren som om alle skulle vite hvem Monica fra Steinkjær er?

Et navn sier lite om hvor man er fra i disse dager. Kanskje Monica fra Steinkjær rett og slett bare likte det.  

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Men hvorfor henviser du til moren som om alle skulle vite hvem Monica fra Steinkjær er?

Et navn sier lite om hvor man er fra i disse dager. Kanskje Monica fra Steinkjær rett og slett bare likte det.  

Ja, litt som at før kalte mange barna for Ronny (eller Monica) og deretter Liam og Chrisander? Kan selvsagt være noe sånt. Kyle Alessandro er jo litt i samme gate som Ronny Emilian.

Jeg tenkte ikke på at det kunne være et sånt «ung mor -navn». Tenkte at han sikkert var halvt -et eller annet. 

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Ja, litt som at før kalte mange barna for Ronny (eller Monica) og deretter Liam og Chrisander? Kan selvsagt være noe sånt. Kyle Alessandro er jo litt i samme gate som Ronny Emilian.

Jeg tenkte ikke på at det kunne være et sånt «ung mor -navn». Tenkte at han sikkert var halvt -et eller annet. 

Jeg skjønner ikke hvorfor du skriver navnet på moren som om alle skulle vite hvem hun var. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor du skriver navnet på moren som om alle skulle vite hvem hun var. 

Fordi det sto i artiklene om han. Og jeg lurte på hva som var the missing link her, siden navnet hans vitnet om en annen bakgrunn 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Fordi det sto i artiklene om han. Og jeg lurte på hva som var the missing link her, siden navnet hans vitnet om en annen bakgrunn 

Ok. Alt man kan lure på, det lurer jeg på her 🙈🤣

Annonse

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Men i stedet ser jeg dere tror at jeg er manageren hans og prøver å markedsføre han eller noe 😄 vil tro målgruppen hans ikke er oss kvinner på 40 men 😂

Du ville ikke vært den første 😂 Men det pleier mer å være influensere som skal ha litt klikk til siden sin.

Anonymkode: 86a49...89d

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Fascinerende at di faktisk tror at folk vet hvem Monica fra Steinkjer er!

Anonymkode: eba9c...5be

Det var vel ikke det som var poenget her, det var mismatch'en mellom navnet på mor og sønn....

Anonymkode: 3bca6...887

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Det var vel ikke det som var poenget her, det var mismatch'en mellom navnet på mor og sønn....

Anonymkode: 3bca6...887

Nå har jeg hørt det også. Skal navn på foreldre og barn matche? 

Dere er virkelig rare. 

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Verken Kyle eller Alessandro er spanske navn, så det forklarer jo lite.

Sikker på ikke faren er italiensk og kusina white trash fra Detroit?

Anonymkode: cd04a...e62

Han er spansk i følge Wikipedia, om man kan stole på det i disse dager 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 238b6...fe6

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Fascinerende at di faktisk tror at folk vet hvem Monica fra Steinkjer er!

Anonymkode: eba9c...5be

Uskyldig moro. Jeg ble nysgjerrig, tross jeg ikke ser på MGP eller aner hvem fyren er. 

Tenk at Monica fra Steinkjer skulle gi oss slikt hodebry 🤭

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

19 svar med vrangsiden til, så kom endelig #20 og redda tråden 👏🏻👏🏻

Hva ga det svar på? Ingen av navnene er vel spanske, så spørsmålet til hi står seg i den grad det er noen som helst som bryr seg om hvem Monica fra Steinkjer har laget barn med🤪

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...